jannegie

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Aansluitkosten

Ik overweeg om na ruim 18 jaar van KPN over te stappen naar Vodafone, maar 25,- aansluitkosten is toch wel absurd. Het levert mij dan qua overstap weinig op. Wat zouden de argumenten zijn om mij te overtuigen over te stappen van KPN naar Vodafone? Hoe is de service hier, wat als je de grens over gaat, gaat dan het internet op slot, zodat je niet te maken krijgt met onverwacht hoge kosten etc? Is hier trouwens enkel een klantenservice die beperkt is tot telefonisch contact geen mogelijkheid om een mail te sturen?
5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi ,

Over de contactmogelijkheden zal ik je een toelichting geven. Via Twitter of Facebook is er 24/7 contact mogelijk met de webcare, de telefonische klantenservice is gesloten op zondag. Ook is het mogelijk via het forum contact op te nemen (zolang deze vragen door iedereen te beantwoorden zijn, geen wijzigingen van het abonnement of activatie van simkaart enz...). Via het forum is er tussen de maandag t/m vrijdag activiteit, gemiddeld ontvang je antwoord binnen 1 werkdag.

Je kunt contact opnemen per mail (voor een snelle reactie binnen 1 uur kun je het beste de klantenservice bellen). Via MyVodafone is het mogelijk om live te chatten!

Vriendelijke groet.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Even een korte extra info, wat eigenlijk niet nodig is want heeft het al heel goed geschreven. Deze Community (forum) is meer voor klanten die klanten helpen. Normale en simpele vragen maar geen administratieve vragen. Verder kan je hier redelijk veel vragen stellen, als klanten maar kunnen helpen.

Je kunt jouw abonnementsbundel in Nederland en automatisch ook in de EU gebruiken. Handig!
Bij Red abonnementen vallen de eerste 100 belminuten per maand vanuit Nederland naar andere EU-landen binnen je bundel. Voor Start abonnementen valt bellen vanuit Nederland naar EU-landen niet binnen je bundel.

Ben je Ziggo-klant? Dan krijg je non-stop gratis extra's zoals Dubbele data. Ook (een deel van) die Dubbele data kun je in de EU gebruiken. Bij een Red abonnement geldt een limiet van 10 GB per maand, voor Red Super geldt een limiet van 20 GB per maand. Voor Red Essential en de Smart abonnementen mag je alle Dubbele data in de EU gebruiken. Om misbruik in het buitenland te voorkomen geldt een Fair Use Policy (FUP).

Over veel dataverbruik kan je ik verwijzen naar deze pagina, daar leggen ze je er alles over uit. Verder kan ik je geen adviezen geven over Vodafone, heb er zelf 'nog' geen abonnement. En of je tevreden gaat zijn kan ik je natuurlijk ook niet zeggen, dat is geheel op eigen risico 😄 😛 (je snapt wel dat ik overstap advies niet kan geven, dit moet je helemaal zelf beslissen).

Hoop dat Samsung Expert z'n info en die van mij je helpen bij je keuze. Succes!


Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
jannegie, heb je voldoende informatie gekregen van SamsungExpert en Energieboy? Of zit je nog met andere vragen?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi jannegie
Sorry, maar ik was een beetje benieuwd of je inmiddels bent overgestapt naar Vodafone.
Misschien dat je dit nog met ons wilt delen? :blush:
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic