Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Even een korte extra info, wat eigenlijk niet nodig is want heeft het al heel goed geschreven. Deze Community (forum) is meer voor klanten die klanten helpen. Normale en simpele vragen maar geen administratieve vragen. Verder kan je hier redelijk veel vragen stellen, als klanten maar kunnen helpen.
Je kunt jouw abonnementsbundel in Nederland en automatisch ook in de EU gebruiken. Handig!
Bij Red abonnementen vallen de eerste 100 belminuten per maand vanuit Nederland naar andere EU-landen binnen je bundel. Voor Start abonnementen valt bellen vanuit Nederland naar EU-landen niet binnen je bundel.
Ben je Ziggo-klant? Dan krijg je non-stop gratis extra's zoals Dubbele data. Ook (een deel van) die Dubbele data kun je in de EU gebruiken. Bij een Red abonnement geldt een limiet van 10 GB per maand, voor Red Super geldt een limiet van 20 GB per maand. Voor Red Essential en de Smart abonnementen mag je alle Dubbele data in de EU gebruiken. Om misbruik in het buitenland te voorkomen geldt een Fair Use Policy (FUP).
Over veel dataverbruik kan je ik verwijzen naar
deze pagina, daar leggen ze je er alles over uit. Verder kan ik je geen adviezen geven over Vodafone, heb er zelf 'nog' geen abonnement. En of je tevreden gaat zijn kan ik je natuurlijk ook niet zeggen, dat is geheel op eigen risico
😄 😛 (je snapt wel dat ik overstap advies niet kan geven, dit moet je helemaal zelf beslissen).
Hoop dat Samsung Expert z'n info en die van mij je helpen bij je keuze. Succes!