Hoi @Schoemaker
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Dit is zeker geen goede start. Als je op je contract hebt staan dat je geen aansluitkosten hoeft te betalen, dan mogen ze dit ook niet doorberekenen. Staan deze wel op je contract dan moet er nog een actie zijn geweest en zou VodafoneZiggo dit moeten kunnen inzien. Als het besproken is via de telefoon, dan hoop ik dat ze dit hebben genoteerd, wat ze dan wel moeten doen. De combi korting is wel logisch, die krijg je pas als Vodafone en Ziggo hun bestanden bij elkaar hebben en zien dat jij op hetzelfde adres Vodafone en Ziggo hebt, dan krijg je pas die korting. Dat duurt soms 1 tot 2 weken maar vaak is dat binnen de week wel geregeld.
Maar goed, ik kan je er niet mee helpen want ik ben geen medewerker van Vodafone, ik ben ook een klant. Daarom vraag ik @Cecilia om je verder te helpen. Ze kan me je mee kijken in het systeem. Op dit moment kan ik je daarmee niet helpen, ik ben geen Vodafone medewerker. Daarom verwijs ik je naar één van de Vodafone medewerkers en die kunnen je wel helpen. Let op: in het weekend is er geen Vodafone medewerker aanwezig, alleen van maandag t/m vrijdag.
Je mag hiervoor @Cecilia een privé bericht sturen met daarin de volgende gegevens:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum
- 06 nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.
Wel Privé sturen, want deze community is voor iedereen te lezen en als je Privé een bericht stuurt dan kan alleen Vodafone dit lezen. Vodafone kan je verder helpen en dan komt het vast en zeker allemaal in orde.