Schoemaker

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Aansluitkosten

Op hetzelfde moment ziggo en Vodafone aangevraagd. Er zouden dan geen aansluitkosten berekend worden. Toen het contract binnen kwam stonden hier wel de aansluitkosten of maar ook de hogere prijs voor het abonnement. Kortingen ivm ziggo zouden later verrekend worden dus heb het daarbij gelaten. 
Nu krijg ik de eerste factuur en zijn de aansluitkosten wel berekend. Dinsdag 30/3 reeds via de chat contact gehad hierover en ik zou met 5-10 dagen iets horen over een oplossing. Echter nog niets gehoord tot nu toe en de kosten worden volgende week wel afgeschreven. 
Hoe wordt dit verder opgepakt. Jammer van het slechte begin maar heb er hoop in dat het probleem wordt opgelost met creditering van de aansluitkosten. 
Groeten. Schoemaker 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Schoemaker

Bedankt voor het aanvullen van je gegevens! Ik ben er mee aan de slag gegaan. In eerste instantie dacht ik dat er naar aanleiding van jouw contact op 30 maart een case was aangemaakt, maar dit bleek niet het geval te zijn. Om die reden had je tot vandaag ook nog niets gehoord. Mijn excuses daarvoor. 

Bij deze ben ik dan ook gelijk voor je aan de slag gegaan en heb ik de aansluitkosten t.w.v. € 25,- vergoed. Wel moet ik erbij vertellen dat er af en toe door ''Sales'' wordt gezegd dat er geen aansluitkosten betaald hoeven te worden als je Ziggo en Vodafone afsluit, maar dit is dus niet het geval. Al heb je bij wijze van meerdere Ziggo aansluitingen, dan worden er alsnog aansluitkosten berekend als je een nieuwe Vodafone abonnement afsluit. Een uitzondering hierop is natuurlijk als er op dat moment een lopende actie bij Vodafone is dat je geen aansluitkosten hoeft te betalen bij het afsluiten van een abonnement.

 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Schoemaker 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit is zeker geen goede start. Als je op je contract hebt staan dat je geen aansluitkosten hoeft te betalen, dan mogen ze dit ook niet doorberekenen. Staan deze wel op je contract dan moet er nog een actie zijn geweest en zou VodafoneZiggo dit moeten kunnen inzien. Als het besproken is via de telefoon, dan hoop ik dat ze dit hebben genoteerd, wat ze dan wel moeten doen. De combi korting is wel logisch, die krijg je pas als Vodafone en Ziggo hun bestanden bij elkaar hebben en zien dat jij op hetzelfde adres Vodafone en Ziggo hebt, dan krijg je pas die korting. Dat duurt soms 1 tot 2 weken maar vaak is dat binnen de week wel geregeld. 

Maar goed, ik kan je er niet mee helpen want ik ben geen medewerker van Vodafone, ik ben ook een klant. Daarom vraag ik @Cecilia  om je verder te helpen. Ze kan me je mee kijken in het systeem. Op dit moment kan ik je daarmee niet helpen, ik ben geen Vodafone medewerker. Daarom verwijs ik je naar één van de Vodafone medewerkers en die kunnen je wel helpen. Let op: in het weekend is er geen Vodafone medewerker aanwezig, alleen van maandag t/m vrijdag. 

Je mag hiervoor @Cecilia  een privé bericht sturen met daarin de volgende gegevens:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum
- 06 nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.

Wel Privé sturen, want deze community is voor iedereen te lezen en als je Privé een bericht stuurt dan kan alleen Vodafone dit lezen. Vodafone kan je verder helpen en dan komt het vast en zeker allemaal in orde.

Schoemaker
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Energieboy ik kan haar geen privébericht sturen. Als ik haar aanklik zie ik nergens “bericht sturen”

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Oeps, maar geen paniek. Ik heb haar naam genoemd dus ze zal je bericht zeker wel lezen. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Schoemaker
Een warm welkom op de Vodafone Community

Ik kan mij voorstellen dat je een rare nasmaak hebt overgehouden aan deze start. De voordelen omdat je Ziggo en Vodafone combineert staan inderdaad niet op het contract maar worden later op basis van een adrescheck toegevoegd. 

De aansluitkosten duik ik graag voor je in. Het klinkt namelijk alsof er via de chat een onderzoek voor je is aangemaakt en om die reden er wordt gesproken over 5 tot 10 werkdagen. Heb je toevallig in de tussentijd hier nog iets op gehoord? Zo niet, dan wil ik je vragen om je Community profiel bij te werken met jouw gegevens. Dan check ik graag de status.

Schoemaker
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Cecilia dank je. Ik heb mijn profiel bijgewerkt. Hoor graag van u. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Schoemaker

Bedankt voor het aanvullen van je gegevens! Ik ben er mee aan de slag gegaan. In eerste instantie dacht ik dat er naar aanleiding van jouw contact op 30 maart een case was aangemaakt, maar dit bleek niet het geval te zijn. Om die reden had je tot vandaag ook nog niets gehoord. Mijn excuses daarvoor. 

Bij deze ben ik dan ook gelijk voor je aan de slag gegaan en heb ik de aansluitkosten t.w.v. € 25,- vergoed. Wel moet ik erbij vertellen dat er af en toe door ''Sales'' wordt gezegd dat er geen aansluitkosten betaald hoeven te worden als je Ziggo en Vodafone afsluit, maar dit is dus niet het geval. Al heb je bij wijze van meerdere Ziggo aansluitingen, dan worden er alsnog aansluitkosten berekend als je een nieuwe Vodafone abonnement afsluit. Een uitzondering hierop is natuurlijk als er op dat moment een lopende actie bij Vodafone is dat je geen aansluitkosten hoeft te betalen bij het afsluiten van een abonnement.

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic