FranzH

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Aansluitkosten onterecht berekend

Als Ziggo klant heb ik een simonly abonnement genomen, waarbij duidelijk vermeld werd dat er GEEN aansluitkosten berekend zouden worden.  Gisteren mijn eerste rekening ontvangen , en daar staat dus in dat ik €25 aansluitkosten moet betalen. Wie weet raad.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
FranzH
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hallo,

Ik heb vanmorgen geprobeerd om telefonisch contact te krijgen met Vodafone, maar dat lukte niet. Ik heb toen via de chat wel contact gehad, na alle gegevens ingevuld te  hebben, kwam het verlossende antwoord, de € 25  als zijnde de aansluitkosten hoef ik niet te betalen. Het e.e.a. zou in orde gemaakt worden.

Groet,

Franz

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @FranzH 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oh jee, dat is natuurlijk niet netjes van Vodafone om te zeggen dat er geen aansluitkosten zijn en dan toch rekenen. Een Vodafone medewerker kan voor je kijken wat er nu is gebeurd en met je mee kijken wat er tijdens aanmelding is afgesproken. Die zijn maandag weer online en dan kunnen ze in het systeem voor je kijken. 

Wil je dan bij je profielinstellingen alle gegevens invullen die ze nodig hebben om je abonnement informatie op te vragen in het systeem. Dit kan alleen iemand van Vodafone zien, en doen, dus daar moet je dan nog even op wachten. 

Het zal vast en zeker goed komen. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @FranzH 
Welkom op de Vodafone Community. 

Een goed begin is het halve werk! Ik vind het dan ook erg jammer om te lezen dat jouw eerste factuur niet is zoals je had verwacht. Ik neem met alle liefde een kijkje voor jou wat betreft de aansluitkosten. Wil je hiervoor in je profiel je volledige gegevens vermelden en mij een seintje geven als je dit hebt gedaan? Waar ik ook nieuwsgierig naar ben is of je in de bevestiging van de bestelling, welke per e-mail is verstuurd, ook ziet of er aansluitkosten worden berekend of niet. 

FranzH
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hallo,

Ik heb vanmorgen geprobeerd om telefonisch contact te krijgen met Vodafone, maar dat lukte niet. Ik heb toen via de chat wel contact gehad, na alle gegevens ingevuld te  hebben, kwam het verlossende antwoord, de € 25  als zijnde de aansluitkosten hoef ik niet te betalen. Het e.e.a. zou in orde gemaakt worden.

Groet,

Franz

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Fijn om te lezen 
Veel plezier met je abonnement

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Fijn dat het inmiddels al opgelost is, @FranzH . Zo hebben we de valse start hopelijk goed gemaakt ^^. Geniet van je nieuwe abonnement en een mooie dag gewenst!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic