Als Ziggo klant heb ik een simonly abonnement genomen, waarbij duidelijk vermeld werd dat er GEEN aansluitkosten berekend zouden worden. Gisteren mijn eerste rekening ontvangen , en daar staat dus in dat ik €25 aansluitkosten moet betalen. Wie weet raad.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo,
Ik heb vanmorgen geprobeerd om telefonisch contact te krijgen met Vodafone, maar dat lukte niet. Ik heb toen via de chat wel contact gehad, na alle gegevens ingevuld te hebben, kwam het verlossende antwoord, de € 25 als zijnde de aansluitkosten hoef ik niet te betalen. Het e.e.a. zou in orde gemaakt worden.
Groet,
Franz
Hoi @FranzH
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Oh jee, dat is natuurlijk niet netjes van Vodafone om te zeggen dat er geen aansluitkosten zijn en dan toch rekenen. Een Vodafone medewerker kan voor je kijken wat er nu is gebeurd en met je mee kijken wat er tijdens aanmelding is afgesproken. Die zijn maandag weer online en dan kunnen ze in het systeem voor je kijken.
Wil je dan bij je profielinstellingen alle gegevens invullen die ze nodig hebben om je abonnement informatie op te vragen in het systeem. Dit kan alleen iemand van Vodafone zien, en doen, dus daar moet je dan nog even op wachten.
Het zal vast en zeker goed komen.
Hi @FranzH
Welkom op de Vodafone Community.
Een goed begin is het halve werk! Ik vind het dan ook erg jammer om te lezen dat jouw eerste factuur niet is zoals je had verwacht. Ik neem met alle liefde een kijkje voor jou wat betreft de aansluitkosten. Wil je hiervoor in je profiel je volledige gegevens vermelden en mij een seintje geven als je dit hebt gedaan? Waar ik ook nieuwsgierig naar ben is of je in de bevestiging van de bestelling, welke per e-mail is verstuurd, ook ziet of er aansluitkosten worden berekend of niet.
Hallo,
Ik heb vanmorgen geprobeerd om telefonisch contact te krijgen met Vodafone, maar dat lukte niet. Ik heb toen via de chat wel contact gehad, na alle gegevens ingevuld te hebben, kwam het verlossende antwoord, de € 25 als zijnde de aansluitkosten hoef ik niet te betalen. Het e.e.a. zou in orde gemaakt worden.
Groet,
Franz
Fijn om te lezen
Veel plezier met je abonnement
Fijn dat het inmiddels al opgelost is, @FranzH . Zo hebben we de valse start hopelijk goed gemaakt ^^. Geniet van je nieuwe abonnement en een mooie dag gewenst!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.