marcel34

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Aansluiten

Echt belachelijk! Na ruim optijd betaald te hebben afgesloten worden. Na diverse telefoontjes a 30 minuten niemand aan de telefoon gekregen. 2 mails verstuurd met het verzoek weer aan te sluiten. Mail terug gehad dat het 10 werkdagen kan duren voor een antwoord nu na 20 werkdagen volledig afgesloten.!! Wil nu gewoon aangesloten worden !!
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Oei dat is inderdaad hartstikke vervelend! Echter vanuit hier kunnen wij er niets in betekenen. Dit gaat echt via de klantenservice. Hier worden namelijk geen privacy gevoelige gegevens gedeeld en wij kunnen niet in de systemen. Het klopt inderdaad bij het versturen via email een antwoord tijd van 10 werkdagen zijn. Je zou ook kunnen proberen om een chat bericht te starten met een van mijn collega's. Houd dan wel het klantnummer bij de hand zodat zij kunnen zien wat er gebeurd is.
Zorg er wel voor dat alle rekeningen betaald zijn. Dit kun je controleren in my Vodafone.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@marcel34,

Dat is inderdaad een vervelende situatie! In het topic Steven- aangeeft kunnen we via het Forum geen individuele problemen oplossen als we daarvoor je gegevens nodig hebben. Mocht er toch nog iets niet duidelijk zijn adviseer ik je hiervoor contact op te nemen met de klantenservice.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic