SKoopmans

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Aansluiten glasvezel TV, Internet en bellen


Bij het afsluiten van mijn TV, Internet en bellen abonnement bij Vodafone hebben hun mijn post adres en het aan te sluiten adres door elkaar gehaald. Door deze fout is het op dit moment hun nog niet gelukt om mij aan te sluiten op het glasvezel netwerk. Na meerdere telefoontjes naar de klantenservice, het langs gaan bij een Vodafone winkel en het indienen van 2 officiële klachten in 8 weken tijd zit ik inmiddels al weken zonder TV, internet en telefoon. De oplossing die geboden wordt is het eerst realiseren van een aansluiting op het post adres en daarna een verhuizing gaan aanvragen... Dit is onmogelijk want op het postadres is helemaal geen glasvezel beschikbaar en daarnaast woon ik daar al lang niet meer. Ik voel me nu gegijzeld door Vodafone omdat ze niet reageren op mijn klachten en niet met een oplossing komen... Wat moet ik nu? 


2 Reacties 2
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hey Skoopmans,
Dit is een erg persoonlijke klacht waar we je via het forum niet mee kunnen helpen.
Heb je al geprobeert om je klacht via Facebook of Twitter kenbaar te maken?
Onze 24/7 Web Crew kan je hier beter mee helpen.


SKoopmans
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Astrid,

Ja, ik heb beide al gedaan, maar zonder oplossing. Facebook komt geen reactie en twitter geven jullie aan dat hun mij niet kunnen helpen. Hun advies opnieuw naar het 0900 nummer bellen. Ik heb denk ik al meer dan 2 uur met jullie aan de telefoon gezeten maar de afdeling klachten kan ik niet mee doorverbonden worden en die bellen mij ook niet terug. Nu via het Forum en jij verwijst me weer door naar twitter en facebook. Volgende stap is dan toch Kassa, Tros Radar en Consumenten bond en verder op internet verkondigen wat voor slechte service Vodafone bied.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic