Anoushka11

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Aanpassing offerte

Betreft offerte: **

 

Afgelopen week had ik heel fijn contact met een van uw collega's. Ik heb daarna een offerte aangeboden gekregen voor het verlengen van mijn abonnement + een nieuw toestel. Graag zou ik op de offerte in willen gaan, maar heb ik graag een aanpassing op de offerte. Er is nu namelijk uitgegaan van een toestel van 128GB en ik zou graag een toestel van 256GB willen hebben. Kunt u de offerte hierop aanpassen? Dan zal ik daarna graag tekenen. Alvast hartelijk dank.

Met vriendelijke groet,
Anoushka Jansen

06 **

**Persoonlijke gegevens verwijderd door moderator wegens privacy. Let op met de informatie die je publiek deelt**

5 Reacties 5
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3046Posts
  • 897Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Anoushka11, goedemorgen en welkom hier!

Wat fijn om te lezen dat je een goed gesprek had met één van mijn collega's en hier een mooie offerte is uit komen te rollen. Ik zie dat het hierbij gaat om een zakelijke aansluiting. Via de Community hebben we hier helaas geen inzage in. Ik wil je daarom vragen om even opnieuw contact op te nemen met Vodafone Business. 

Anoushka11
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemorgen Cecilia, dank voor de snelle reactie. Dat ik nog steeds een zakelijk abonnement heb, klopt niet. Ik heb vanaf september 2022 geen eigen bedrijf meer en dat heb ik ook aan Vodafone doorgegeven. Evenals het feit dat de betalingen voortaan via een andere bank moesten. Merkte op dat dit al heel moeizaam ging, maar nu snap ik (denk ik) ook waarom. 

Mijn vraag betreft dan niet alleen meer de offerte die ik ontvangen heb, maar ook vooral het overschrijven van alle administratie van een zakelijk abonnement naar een private abonnement. 

Nogmaals dit heb ik meerdere keren via de site doorgegeven maar blijkbaar gaat dit nog steeds niet goed. Zou jij hiermee kunnen helpen? Alvast dank!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3046Posts
  • 897Oplossingen
  • 1031Likes

@Anoushka11 Hmm, wat vreemd. Jouw Red Pro Select is namelijk door blijven lopen en bij de verlenging, welke nog goedgekeurd moet worden, is Red Pro Unlimited aangevraagd. Dit is opnieuw een zakelijk Vodafone abonnement zoals je op deze pagina kunt zien. Het rekeningnummer is bijvoorbeeld in dit geval wel aangepast, maar het abonnement zelf is niet omgezet van zakelijk naar particulier. 

Ik zit even hardop met je mee te denken. Als je graag een particulier abonnement zou willen, dan zou je bijvoorbeeld beter kunnen kiezen voor Vodafone Red Unlimited. Dit is vergelijkbaar met het abonnement wat in de offerte staat, maar dan specifiek voor particuliere aansluitingen. Helaas kunnen wij via de Community geen aanpassingen hierin doen. Niet omdat we dat niet zouden willen, maar simpelweg omdat we deze rechten niet hebben. De afdeling migratie kan dit wel voor je in orde maken. Zij kunnen de bestaande offerte wijzigen/annuleren en ook het abonnement voor je aanpassen naar particulier. Ze zijn bereikbaar op 0800-0560. Op zondag is deze afdeling helaas gesloten, maar morgen vanaf 08:00 uur zijn ze bereikbaar. 
 

Anoushka11
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hai Cecilia, dankjewel. Dan ga ik dat proberen. Weet jij of ik dan ook een nieuw voorstel zou kunnen ontvangen? Mijn huidige telefoon is namelijk echt op. Althans de batterij is steeds leeg. Groeten, Anoushka

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Ga er maar “bijna” vanuit wanneer je niet op het zakelijke voorstel ingaat, dat migratie afdeling je een ander voorstel doet. Sta ook niet vreemd te kijken wanneer dit nieuwe voorstel niet voldoet aan wat je nu hebt. Uiteraard kan het ook anders uitpakken, maar ik wilde je hiervoor alvast behoeden voor de teleurstelling. Positief is altijd goed 👍 

*goedemorgen @Cecilia 🤭

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic