michelp

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Aanpassing abonnement door Vodafone, maar biedt geen meerdere alternatieve abonnementsvormen!

Mijn huidige (ANWB aanbieding) abonnement ben ik in november 2010 aangegaan. (SO Bel + SMS + Web 620)
In April heb ik een brief gekregen met een aanbieding van 75% korting op een Red abonnement. Onbeperkt bellen/SMS en 2 GB data voor 9,75 ipv 39 euro. Persoonlijk vind ik de aanbieding niet onredelijk. Wat ik wel betreur is dat Vodafone de klanten (die hier niet om gevraagd hebben) niet zelf de keuze geeft om met dezelfde korting, een ander abonnement te nemen. Ik vind dit niet echt klantvriendelijk! Mijn keuze zou namelijk eerder vallen op een Red Super abonnement. Met dezelfde korting zou ik dan 12,50 ipv 50 euro betalen!
3 Reacties 3
Thomasraymakers

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dit heb ik ook, alleen mijn abennoment is nog hetzelfde! Is die van jou al wel gewijzigd?
michelp
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja, als ik inlog op "My Vodafone" constateer ik nog het oude abonnement. Maar volgens de brief die ik heb ontvangen zou de nwe abonnementsvorm per week 19 ingaan.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi beide!

Soms kan het even duren voordat de contractsvorm is aangepast in My Vodafone. In het systeem wijzigd deze eigenlijk gelijk, zodra je verlengd hebt. Als je verlengd met een Sim-Only abonnement kan het wel zijn dat het abonnement pas per einddatum ingaat. Is dit bij jullie het geval?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic