MoniqueH

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Aanpassen incasso datum

Goedemiddag,

 

Graag zou ik mijn automatische incasso datum aanpassen naar eind van de maand (tussen 25e en 31e)

 

Mvg Monique 

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11854Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om de incassodatum aan te passen. De incassodatum kan plaatsvinden tussen de 14e en 28e van de maand. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen. 

Aangezien Cecilia ziek is zal ik @Vincent vragen of die je hiermee kan helpen. 
Uiteraard staan Vodafone medewerkers van de klantenservice ook altijd voor je klaar om deze aanpassing voor je door te voeren. Dit gaat vaak iets sneller dan via de Community. Mocht je het via de klantenservice regelen, laat het hier dan even weten, dan kunnen ze deze topic/vraag sluiten. Bedankt!

Extra informatie:
Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.  

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 87Posts
  • 9Oplossingen
  • 16Likes

Hi @MoniqueH 

Wil je mij een privébericht sturen met onderstaande info? Dan ga ik het voor je aanpassen. 

- Naam contractant: 

- Mobiel nummer: 

- Geboortedatum:

- Laatste 4 cijfers IBAN:

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic