Hitron

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Aankopen bij derden op de rekening?

Hi,

We're with the customer number:  *moderator edit: privacy*  and we've always had the “Aankopen bij derden” cost on the invoice.  For this month's invoice  *moderator edit: privacy*  , it's even up to 141.55 EUR. 

Aankopen bij derden inclusief btw 141,55

Our question is, what (what kind of service) & where (which phone number) is the cost from?  Is there any other details we can refer to?  

 

Thank you!

Jasmine Kuo *moderator edit: privacy* 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12114Posts
  • 3531Oplossingen
  • 3154Likes

@Hitron 
Have you already contacted someone from Vodafone?
 would, because you never know what they can do for you.
Maybe someone from Vodafone can still watch this with you.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 12114Posts
  • 3531Oplossingen
  • 3154Likes

Hi @Hitron 
Welcome to the customers help customers Community of Vodafone.

Oops, that is very annoying and I think you are paying for a service every month that you don't know anything about.

What you have to do first is to unsubscribe at www.payinfo.nl and then you can no longer take out more expensive paid subscriptions. Whether you did it yourself or not, you freeze everything.

If you have done that, you should take a look at this page of Vodafone: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/telefonische-overlast-melden-of-betaalde-dien...

 

On this page of Vodafone they explain what the costs can be. It is in Dutch, hope you can read it or otherwise translate it. On this site you can also ask what costs you have incurred and if there is anything you can do about it. You can always ask and inform.

There are also employees online here and they also pick up your message. In any case, wish you good luck!

 

Rene2208

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hè daar is energyboy weer?

Nog steeds als zogenaamde niet Vodafone medewerker bezig de hele dag op het forum te zitten in plaats van oplossingen aan te reiken?

Energieboy
Expert
Expert
  • 12114Posts
  • 3531Oplossingen
  • 3154Likes
Rene2208 wrote:

Hè daar is energyboy weer?

Nog steeds als zogenaamde niet Vodafone medewerker bezig de hele dag op het forum te zitten in plaats van oplossingen aan te reiken?

Heb je problemen met mij?
Dan graag dit melden bij een medewerker van Vodafone, misschien dat die je dan kunnen helpen. Daarnaast heeft het plaatsen van je bericht geen enkele zin omdat deze helemaal niets bijdraagt aan de vraag van de TS. 

Oh wacht, nu zie ik het… Je bent nog altijd niet eens over je eigen topic. Geen probleem, dat kan gebeuren. Maar dat hoef je niet op iemand anders af te reageren. Maar goed, jij hebt er moeite mee, ik gelukkig niet. Dus succes met het controleren van mijn berichten. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 12114Posts
  • 3531Oplossingen
  • 3154Likes

@Hitron 
Have you already contacted someone from Vodafone?
 would, because you never know what they can do for you.
Maybe someone from Vodafone can still watch this with you.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes
Rene2208 wrote:

Hè daar is energyboy weer?

Nog steeds als zogenaamde niet Vodafone medewerker bezig de hele dag op het forum te zitten in plaats van oplossingen aan te reiken?

Totaal onnodige tekst, @Rene2208 . Ik wil je bij deze dan ook vragen om zulke opmerkingen voortaan voor je te houden. Laten we elkaar hier met respect behandelen, zoals in de huisregels weergegeven is. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

@Hitron . Welcome on the Ziggo Community. 

These costs are costs for “content” you're paying via Vodafone. There are multiple options (like spotify, Netflix, Blendle, Games, Porn, Playstore/Applestore subscriptions). 
On www.payinfo.nl you can check what paid services you're subscriped on (and block them, if you want to). 

Rene2208

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik reageer op jou Energyboy.

uit jouw reacties op diverse topics leid ik af dat je wel degelijk een medewerker bent van Vodafone.in een topic van 2019 over het onderwerp rekeningen van derden schreef DavidBPrins dat een provider verplicht is te onderzoeken of de cliënt een contract heeft afgesloten met een derde partij VOORDAT Vodafone  niet bestaande contracten doorberekent.

dat heet de omgekeerde bewijslast

het zou jou sieren als je degene die dit nieuwe topic heeft geopend correct informeert  ook al is dat misschien pijnlijk voor Vodafone.

ik schrijf dit dus niet om jou te pesten.maar omdat ik van Vodafone mag verwachten dat zij klachten correct afhandelen en een trouwe cliënt niet verplichten een gerechtelijke procedure te starten.

nou jij weer......

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Rene2208 . 

@Energieboy  is géén medewerker van VodafoneZiggo. Ik wel, overigens (mocht dat niet duidelijk zijn geweest). 

Ik wil je bij deze nog 1 maal wijzen op de huisregels die op dit forum gelden. Op dit moment ben ik van mening dat je weinig respect toont naar andere gebruikers. Ik wil je verzoeken hiermee op de houden en je te houden aan de huisregels die hier gelden. Gebeurt dit niet, kan je er vanuit gaan dat we je toegang tot de Community hier zullen ontzeggen (voor bepaalde tijd). 
Ik pas je tekst overigens aan, daar de onderstreping van je bericht de leesbaarheid niet bepaald bevorderd. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic