Beste iedereen,
de huidige nederlandse Mobile-Comunity word gedomineerd van minutenpaketten en beperkte internet toegangen. Voor de rest is het of een prijzenslag voor het nieuwste toestel, of de schrepste minuten en SMS-bundels.
SIM-Only bied hier de mogelijkheit zijn SIM in de lade te leggen als een voordeliger aanbod langs komt huppelen.
De credit abonementen bieden een betere service dan SIM-Only. Het is wel voor alle klanten een probleem, das ze voor de voicemail en de helpdesk moeten betalen, maar dat SIM-Only daarin word benadeeld, dat ze besneden worden?
Goed.
Ik snap wel, dat een nieuw mobieltje een argument is voor een voordeel bundel. Maar dat je als je een SIM-Only neemt niet alle services voor een redelijke prijs kat toeboeken vindt ik een schandaal!
Niet alleen, dat iedereen weet, dat je voor selectie van de kpn naar voda of andersom gestuurt word. Er zijn niet eens bruikbare producten voor een tegenwoordige gebruiker op de markt.
Een all-inclusive aanbod hoeft niet duurder dan 50,- Euro te zijn. Alles wat daar boven zit is pure winnst.
Dus hier mijn vraag:
Is er nou een contract voor privé, waarmee ik onbeperkt kan bellen en online kan gaan?
Als het voor het buitenland (Vodafone-Landen) een minutenbundel is, mag het. Als ik maar permanent kan onlinen en voor local tarief kan bellen.
btw. gratis voicemail is Pré, anders wacht ik met mijn contracten noch een beetje.
Groetjes en dank U voor andwoord.
CD