Cobus007

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Aanbod voor klanten?

Goedendag,

ik ben al jaren klant van Vodafone, nu ik mag verlengen krijg ik als aanbod (van wederom een zeer onvriendelijke KLANTENservice medewerker) hetzelfde als nieuwe klanten exclusief aansluitingskosten.
betreft RED3 D. Is dit een standaard aanbod om klanten te behouden?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi ,
Vanuit hier zien wij niet welke aanbieding gedaan is.
De Red3 D abonnementen zijn natuurlijk al wat ouder en zijn ook niet meer verkrijgbaar.

Het enige wat ik hierin kan adviseren is om te bellen met 0800-0560 of langs een van onze winkels te gaan. Via beide kanalen kan gekeken worden naar het geen wat het beste bij je past. Vanuit hier kan ik je helaas geen aanbod doen omdat we vanuit hier niet in de systemen kunnen. Dit heeft oa met jouw privacy te maken.

Bekijk in context

5 Reacties 5
André38

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Mijn abonnement loopt ook begin maart af . Ik zat ook te kijken en tot mijn verbazing idd hetzelfde.
Je krijgt hetzelfde aanbid als nieuwe klanten die krijgen ook.de 3 euro factuur korting . Enige voordeel wat je nog hebt blijkbaar is geen 25 euro aansluitkosten.
Nu heb ik zelf kpn als internet e.d. als provider en als ik daarheen met mijn mobiele abonnement overstap ben ik daar goedkoper uit per maand en ook nog andere voordelen omdat ik het internet pakket heb daar , krijg je fox sports gratis , 5 euro per abonnement korting en dubbele data....
Ik was altijd tevreden over Vodafone vandaar dat ik nooit ben weggegaan maar als ik de verschillen zo zie dan is weggaan naar de concurrent de beste optie voor je portemonnaie

Cobus007
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Zeker nu de “kleinere” aanbieders significant goedkoper zijn en er niets aan wordt gedaan je te behouden als klant is het inderdaad minder vanzelf sprekend om te blijven. Ik heb nog 3 maanden te gaan.....
André38

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Je kan extra korting krijgen als je alles in 1 neem , dan krijg je extra korting maar ook dat geld voor nieuwe klanten . Dus je kan idd beter en toestel los kopen als je dat wil en naar een idd kleinere gaan , scheelt je veel geld en het netwerk van de kleinere providers is ook gewoon 9 vd 10 x het kpn of Vodafone netwerk
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi ,
Vanuit hier zien wij niet welke aanbieding gedaan is.
De Red3 D abonnementen zijn natuurlijk al wat ouder en zijn ook niet meer verkrijgbaar.

Het enige wat ik hierin kan adviseren is om te bellen met 0800-0560 of langs een van onze winkels te gaan. Via beide kanalen kan gekeken worden naar het geen wat het beste bij je past. Vanuit hier kan ik je helaas geen aanbod doen omdat we vanuit hier niet in de systemen kunnen. Dit heeft oa met jouw privacy te maken.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic