VZ

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Aanbod bij verlengen

Goedemiddag, ik ben reeds een aantal jaren klant bij Vodafone,
nu kan ik mijn abonnement niet verlengen zoals ik het nu heb.
En ik wil dan graag een nieuwe telefoon.
Echter ondanks mijn langdurige klant zijn bij Vodafone ben ik voor een iphone 4 circa 2x duurder uit als bij andere netwerken, ik zit de 1e 6 maanden op hetzelfde tarief echter de overige 18 maanden betaal ik het dubbelen van bij bv ben, tele2, Hollandse nieuwe enz.
Wat ik de filosofie van Vodafone mbt klantenbinding ?
2 Reacties 2
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hallo VZ,

Welkom op het Vodafone Forum!
Sorry voor de late reactie, we hadden je berichtje over het hoofd gezien 😞

Daarentegen mag ik je nu wel vereren met een heel eigen topic. Ik heb jouw vraag even verplaatst zodaat hij beter opvalt voor andere gebruikers die hetzelfde willen weten.

Uiteraard behouden we jou graag als klant en we doen jou daarom ook graag een zo scherp mogelijk aanbod. We willen daarbij ook dat je vooraf al weet waar je aan toe bent. Geen verrassingen achteraf omdat bijvoorbeeld de bundel niet hoog genoeg was of het toestel niet van jou blijkt te zijn.
Meer over onze visie kun je lezen op onze website.
ivoM

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vodafone en klantenbinding zijn 2 totaal verschillende zaken. Ik heb zelf weken lang geprobeerd om een goed aanbod te krijgen maar helaas. Daarna is de overstap naar een andere provider ook nog een dieptepunt geworden doordat ik verkeerde en wisselende adviezen heb gekregen van Vodafone. Zelfs bij het opzeggen heb ik aangegeven dat ik het op prijs zou stellen dat een manager mij zou bellen zodat ik duidelijk kon aangeven waar het na 15 jaar trouw klant te zijn geweest, mis is gegaan. Tevergeefs. Van het opzeggen van mij is niets meer in de systemen van Vodafone terug te vinden en door de verkeerde informatie zit ik vermoedelijk nog ruim een maand langer vast aan deze ellende. Mijn advies: stap zo snel mogelijk over.
Zie ook maar mijn ervaring: http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Red-Abonnementen/Opzeggen-en-nummerportering-Waardeloze-service...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic