vlemee

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Aanbod BelSimpel bij verlengen minder gunstig dan nieuw abonnement

Ik wil verlengen met toestel. Nu ben ik eens gaan zoeken. 
Nu stuit ik op het volgende probleem. 
Verleng met behoud van nummer moet ik 455 betalen voor de nieuwe telefoon. Abonnement prijzen blijven hetzelfde. 
Neem ik een nieuw nummer, dan betaal ik 365 voor de telefoon. Scheelt bijna 100. De abonnementsprijzen zijn hetzelfde. Ik wil verlengen, maar met behoud van mijn nummer, maar dan ook met bij betalen van 365. 
Het voelt als discriminatie. Voor nieuwe klanten doet Vodafone alles, maar bestaande klanten moeten meer betalen. Vreemde situatie. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12128Posts
  • 3535Oplossingen
  • 3156Likes

Ik zie het al, je moet hiervoor contact opnemen met belsimpel.nl. De aanbiedingen die ze daar geven gaat buiten Vodafone om. Hierop kan Vodafone geen antwoord geven. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 12128Posts
  • 3535Oplossingen
  • 3156Likes

Hoi @vlemee 
Denk je echt dat het discriminatie is?
Heb je voorbeeld plaatjes, om aan te tonen dat het echt zoveel verschil is. Graag voorbeelden en dan gevoelige informatie weghalen. Dan kan iemand van Vodafone met je mee kijken of je gelijk hebt of dat er iets anders is waardoor er zoveel verschil is. 

vlemee
topicstarter
Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi,

 

Deze heb ik idd.

IMG_7395.jpeg

IMG_7396.jpeg

Energieboy
Expert
Expert
  • 12128Posts
  • 3535Oplossingen
  • 3156Likes

Ik zie het al, je moet hiervoor contact opnemen met belsimpel.nl. De aanbiedingen die ze daar geven gaat buiten Vodafone om. Hierop kan Vodafone geen antwoord geven. 

vlemee
topicstarter
Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oké. Bedankt. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic