Ik wil verlengen met toestel. Nu ben ik eens gaan zoeken.
Nu stuit ik op het volgende probleem.
Verleng met behoud van nummer moet ik 455 betalen voor de nieuwe telefoon. Abonnement prijzen blijven hetzelfde.
Neem ik een nieuw nummer, dan betaal ik 365 voor de telefoon. Scheelt bijna 100. De abonnementsprijzen zijn hetzelfde. Ik wil verlengen, maar met behoud van mijn nummer, maar dan ook met bij betalen van 365.
Het voelt als discriminatie. Voor nieuwe klanten doet Vodafone alles, maar bestaande klanten moeten meer betalen. Vreemde situatie.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik zie het al, je moet hiervoor contact opnemen met belsimpel.nl. De aanbiedingen die ze daar geven gaat buiten Vodafone om. Hierop kan Vodafone geen antwoord geven.
Hoi @vlemee
Denk je echt dat het discriminatie is?
Heb je voorbeeld plaatjes, om aan te tonen dat het echt zoveel verschil is. Graag voorbeelden en dan gevoelige informatie weghalen. Dan kan iemand van Vodafone met je mee kijken of je gelijk hebt of dat er iets anders is waardoor er zoveel verschil is.
Hoi,
Deze heb ik idd.
Ik zie het al, je moet hiervoor contact opnemen met belsimpel.nl. De aanbiedingen die ze daar geven gaat buiten Vodafone om. Hierop kan Vodafone geen antwoord geven.
Oké. Bedankt.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.