2bodiesonesoul

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Aanbieding


Goede avond .Ik heb een klacht .Ik was een maand voor ik kon verlengen aan het kijken op de site wat er allemaal aangeboden werd . Ik zag de note 8 ,die ik ontzettend graag wilde , met als aanbieding het dex station . Die kreeg je bij je telefoon als je deze pre orderde. Nou was dit niet mogelijk maar pas vanaf de werkelijke datum van verlenging . Op de dag zelf ben ik gelijk op jullie site gaan om hem te bestellen . Ik heb wel 6 keer alle gegevens ingevuld maar elke keer als ik op bestellen drukte op het eind deed de site niets . Dus ik heb de volgende dag gebeld en telefonisch de verlenging gedaan . Maar er was niks extra's opeens ,geen dex station meer . Nu heb ik mijn note 8 binnen en kijk ik op de site en staat tot mijn verbazing het dex station er weer bij !!!!!! Ik voel me best belazerd en snap niet waarom ik ,als trouwe klant van jaren , hier geen recht op zou hebben ! Ik hoor graag van u hoe dit nu zit en waarom ik dit niet heb gehad en of dit nog opgelost gaat worden .Alvast bedankt en tot snel
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi 2bodiesonesoul

Dat klinkt niet zo fraai. De collega's aan de telefoon horen te weten welke acties er zijn.
Mijn excuses hiervoor! Via de website heeft deze actie er natuurlijk altijd bij gestaan.

Het DEX station is een actie vanuit Samsung, niet vanuit ons. Je kunt via www.samsung.com/nl/promoties je aanmelden voor deze actie. Je hebt hierbij je eancode nodig en je imei nummer (beide staan op de doos). Daar staan ook Tevens alle voorwaarden.
Samsung is dan ook degene die bepaald of je eraan mee mag doen etc.

Inhoudelijk kan ik helaas niet op de klacht in gaan. Dit is omdat wij vanuit hier niet in de systemen kunnen en via het forum dan ook geen klachten afhandelen. Maar omdat ik van de actie af wist, wilde ik je de informatie geven..

Bekijk in context

9 Reacties 9
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi 2bodiesonesoul

Dat klinkt niet zo fraai. De collega's aan de telefoon horen te weten welke acties er zijn.
Mijn excuses hiervoor! Via de website heeft deze actie er natuurlijk altijd bij gestaan.

Het DEX station is een actie vanuit Samsung, niet vanuit ons. Je kunt via www.samsung.com/nl/promoties je aanmelden voor deze actie. Je hebt hierbij je eancode nodig en je imei nummer (beide staan op de doos). Daar staan ook Tevens alle voorwaarden.
Samsung is dan ook degene die bepaald of je eraan mee mag doen etc.

Inhoudelijk kan ik helaas niet op de klacht in gaan. Dit is omdat wij vanuit hier niet in de systemen kunnen en via het forum dan ook geen klachten afhandelen. Maar omdat ik van de actie af wist, wilde ik je de informatie geven..

2bodiesonesoul
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank je voor je antwoord !
Helaas , had ik dit eerder geweten dan had ik nog actie kunnen ondernemen . Maar de promotie is al verstreken nu . Jammer
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je hem ge-preorderd of is het een los toestel?
Anonymous
Niet van toepassing
Ik heb even voor de zekerheid de voorwaarden erbij gepakt en ik zie dat als je hem na de pre order hebt besteld, je hem kunt indienen tot de 25e van deze maand.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi 2bodiesonesoul,

Heb je de tip van Steven- gelezen? Voor de 25e indienen dus! 🙂
2bodiesonesoul
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi nee ik zie het nu pas! Waar moet ik dat indienen als ik vragen mag ? Steven-heel erg bedankt voor het uitzoeken .
Anonymous
Niet van toepassing
Dit mag bij https://my-samsung.com/nl/mysamsung/offers/#/ 2bodiesonesoul en graag gedaan 🙂 Je kunt trouwens daar ook de voorwaarden zien 🙂
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Omdat de actieperiode nu echt afgelopen is, zal ik het topic nu sluiten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic