Neetje86

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Aanbieding?

Hoi Vodafone.
Ik ben al meer als 12jaar klant bij jullie en altijd tevreden geweest tot nu. Gisteren belde ik naar jullie omdat ik mijn abonnement kon verlengen. Ik wil nu graag een sim only abonnement. Omdat ik al zolang klant ben bij jullie en 2 jaar geleden van Ziggo naar Vodafone thuis ben overgestapt dat nu t mobile is en ik dus voor de extra's weer terug zou moeten overstappen (en ik dat niet wil) werdt ik gisteren heel aardig en goed geholpen door een meneer die zei dat omdat ik al zolang klant ben enz we wel een leuke aanbieding konden maken. Ik zou doorverbonden worden naar een andere afdeling. Helaas hier nam niemand op en na 20min wachten heb ik het opgegeven. Vanmorgen weer gebeld en nu kon er geen vriendelijkheid van af en zeker geen korting. In die dik 12jaar dat ik klant ben heb ik nog geen rekening niet optijd betaald be ik overgestapt naar Vodafone thuis zou ik dan echt voor wat extra's na 12 jaar mijn abonnement bij jullie op moeten zeggen en naar t-mobile moeten gaan?

Gr Renée Meijer
2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi Neetje86,

Ai, daar ging iets mis. Helaas!

Wat je eventueel zelf zou kunnen doen is vanaf maandag te bellen naar 0800-0560 (08:00 - 18:00), daar kan eventueel een aanbieding worden samengesteld! Helaas is er via het forum geen mogelijkheid tot het verlengen/vernieuwen van een abonnement.

Mocht je vragen hebben, dan kun je deze in het huidige topic plaatsen. Alvast een fijn weekend!

Groet,
Goofy1973

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ben ook al heel lang klant zowel mobiel als thuis (nu T-mobile) en zou over een paar maanden mogen verlengen. Maar als ik nu kijk naar de mobiele tarieven van VF, zowel sim only als met toestel, dan wordt t-mobile echt mijn volgende mobiele provider. Buiten dat Ziggo er bij mij nooit meer in komt, en dus combinatievoordelen niet te krijgen zijn, is de prijs voor een vergelijkbaar abonnement (5GB en onbeperkt bellen)bij TM bijna 10 euro goedkoper p/m, en dan krijg ik ook nog de combi voordelen. Begrijp dus je gevoelens, succes!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic