margarita84

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Aanbieding bestaande klanten

Ik heb een telefoontje gekregen van vodafone, omdat mijn abbo bijna afloopt. Ze wilden mij een aanbieding doen voor iphone 5s, red essential voor 48 euro per maand en 95euro bijbetalen. Nu ben ik zelf eerst gaan uitzoeken op internet wat de aanbieding precies inhoudt en het voordeel inhoudt in vergelijking met een nieuwe klant. Ik kwam erachter dat het bijbetalen van 95euro in werkelijkheid 101euro is, want er komen nog heffingskosten bij (is mij niet verteld) Daarbij krijgt een nieuwe klant hetzelfde abbo voor 50euro. Dus mijn voordeel als bestaande klant is maar heel minimaal. Erg jammer. Ook werd mij verteld dat ze de iphone 5s op voorraad hadden. Maar op de website zie ik langere levertijden staan.Dus hoe zit dat? Of beloven ze vanalles om maar een contract af te kunnen sluiten? Het meisje aan de telefoon was erg pusherig, want ik vroeg haar of ze me terug kon bellen, want ik moest eerst overleggen met mijn partner of hij het goed vond als ik het zou doen. Ze zei toen dat ze het eigenlijk niet tegen me mocht zeggen, maar ik kon gewoon het contract afsluiten en dan binnen 7 dagen annuleren als mijn partner het er niet mee eens zou zijn. Dat was het advies dat ze me gaf! Heb ik natuurlijk niet gedaan, want zij wilde gewoon weer een verkoop hebben om op haar naam te zetten. Ben overigens nog steeds niet terug gebeld. Durf nu eigenlijk ook niet meer telefonisch te bestellen, want ben bang dat mij een telefoon wordt beloofd waar ik weken op kan gaan wachten. Ik ben best teleurgesteld in Vodafone. Ben al jarenlang klant en nu voor het eerst heb ik er een slecht gevoel bij. Mijn partner zit bij Tmobile en hij mag binnenkort ook verlengen. Eerst wilde ik hem overtuigen om ook bij Vodafone te gaan, maar ik denk dat dit juist andersom gaat gebeuren.
1 Reactie 1
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Margarita,

Ik wil graag even meekijken op de site maar de prijzen die je noemt komen niet overeen. Bedoel je misschien het Red Super abonnement van €50 per maand?

Het klopt dat het verschil tussen bestaande en nieuwe klanten minimaal is. Dit is namelijk wel zo eerlijk, eerst kregen nieuwe klanten meer korting dan trouwe bestaande klanten zoals jij. Nu krijgen ook bestaande klanten een korting alsof ze voor het eerst klant bij ons worden. En jij zo te zien nog een paar euro extra per maand.

De iPhones op de site zijn inderdaad niet op voorraad, ik weet op dit moment even niet hoe dat telefonisch zit, daar hebben ze andere voorraden. Al denk ik dat je op dit moment bij alle providers een langere wachttijd zult gaan hebben omdat iedereen dat mooie toestel meteen wil hebben.

Ik hoop dat je wel nog onze klant wilt blijven, het zou zonde zijn als je door zoiets bij ons weg gaat 😞
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic