aboesje

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Aanbieding T-mobile

Begin januari ben ik mijn RED wezen verlengen en heb ik een nieuwe telefoon uitgezocht.
Er is toen met geen woord gerept over dat ik daarmee buitengesloten zou worden van de aanbiedingen voor vodafone-thuis klanten.
Ik vind dit echt niet netjes, had ik dat geweten dan had ik het nooit gedaan. Al is het maar omdat ik deze regel echt absurd vind.

Waarom behandelen jullie trouwe klanten zo akelig? Waarom die regeling "voor 16 december" terwijl niemand ergens iets vanaf weet?
Is het mogelijk mijn verlenging te annuleren?
3 Reacties 3
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi aboesje, welkom op het Forum! Ik begrijp dat dit niet fijn is, helaas kunnen we je via het Forum niet verder helpen met deze klacht. Ik raad je aan om hiervoor https://vodafone.nl/klacht te gebruiken. Dan wordt het verder onderzocht. Na een bestelling is er in ieder geval een bedenktermijn van 14 dagen. In deze periode is het mogelijk om je bestelling te annuleren. Aangezien deze klacht verder niet behandeld kan worden via het Forum zal dit topic binnenkort worden gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic