War09

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik ben overgegaan van Ziggo naar Vodafone. Ik heb een Iphone 5se.
Als ik de instellingen voor Mobiele data opnieuw instel, komt er bij mobiele dat internet.ziggo.nl te staan zonder gebruikersnaam en paswoord. De overige instellingen voor MMS en Persoonlijke hotspot zijn wel van Vodafone. Het werkt wel, hoe kan dat en wat zijn de correcte instellingen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi War09, welkom op het Vodafone Forum! Op ons VodafoneNL-netwerk hebben we een dienst genaamd APN Redirect. Deze dienst zorgt ervoor dat je bij een verkeerde APN-instelling wel nog wordt doorgeleid naar de juiste APN: live.vodafone.com. Bij buitenlandse providers is dit helaas niet mogelijk. Zorg er dus voor dat je de instellingen van Vodafone hebt, deze vind je ook terug op https://handleidingen.vodafone.nl.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi War09, welkom op het Vodafone Forum! Op ons VodafoneNL-netwerk hebben we een dienst genaamd APN Redirect. Deze dienst zorgt ervoor dat je bij een verkeerde APN-instelling wel nog wordt doorgeleid naar de juiste APN: live.vodafone.com. Bij buitenlandse providers is dit helaas niet mogelijk. Zorg er dus voor dat je de instellingen van Vodafone hebt, deze vind je ook terug op https://handleidingen.vodafone.nl.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi War09, was het antwoord van mijn collega duidelijk? We horen het graag van je.

Indien er geen nieuwe reactie komt wordt dit topic gesloten.
War09
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Antwoord duidelijk, probleem opgelost.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
War09, fijn om te lezen!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic