Primstar

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ABONNEMENTSWIJZIGING NIET DOORGEVOERD

Beste Vodafone medewerkers,

Ik heb telefonisch mijn contract gewijzigd en dit eind februari dan ook oraal vastgelegd. Helaas heb ik nooit een bevestigingsmail gekregen maar ging er vanuit dat het geregeld was. Ik zit sinds die tijd in het buitenland en heb de simkaart zo goed als niet gebruikt maar tot mijn schrik wel de volle smak betaald. Aangezien ik ook niet kan bellen naar de gratis service lijn van Vodafone en de chatfunctie nooit werkt op de app, probeer ik het via het forum. Graag hoor ik wat hier nog aan gedaan kan worden want het is wel veel geld!

Met vriendelijke groet
Rutger
4 Reacties 4
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
Primstar,

Het forum is voor en door klanten, hier kan en word inhoudelijk niet ingegaan waarbij gegevens nodig zijn.

Vanuit buitenland bellen is mogelijk ????

Vanuit het buitenland
Bel +31 6 54 50 01 00 - bekijk keuzemenu

Met een Vodafone 06-nummer: gratis
Met een niet Vodafone 06-nummer: tarief voor bellen vanuit het buitenland
Ma t/m vr 8.00 - 20.00 uur
Za 8.00 - 18.00 uur

Indien je liever schriftelijk contact wilt kan dit ook via e-mail:
https://www.vodafone.nl/e-mail/

Ook twitter facebook is mogelijk, kijk op onderstaande link voor alle contact mogelijkheden:
https://www.vodafone.nl/support/contact/

Groetjes,
Daims
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Als er niet binnen 48 uur een nieuwe reactie geplaatst wordt, zullen we dit topic sluiten.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 22Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic