Jooh070

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

9292 app werkt alleen op WiFi,

Wanneer ik op het 5g netwerk probeer de 9292 app te gebruiken, krijg ik steeds de melding dat ik offline ben. Dat is vreemd, want ik kan gewoon internetten en mailen. 
Wat gaat hier mis?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ruud001

Raadgever
  • 901Posts
  • 1Oplossingen
  • 877Likes

Hoi, wat voor telefoon heb je? Bij een iPhone kun je voor iedere app instellen of je zonder WiFi, internet via je telefoonprovider wil gebruiken. 
Succes. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3631Posts
  • 1106Oplossingen
  • 1188Likes

Hi @Jooh070, goedemorgen en welkom hier!

Wat een gekke melding! Ik begrijp dat je deze melding enkel en alleen krijgt te zien bij de 9292 app en je op dat moment wel gewoon kan bellen en gebruik kunt maken van de mobiele data. Dat geeft aan dat er op dat moment met de verbinding zelf niets mis is. Heb je toevallig al geprobeerd om de 9292 app eens in zijn geheel van je toestel te verwijderen en opnieuw te installeren? En heb je toevallig deze vraag ook bij 9292 gesteld aangezien het hun app betreft? 

Ruud001

Raadgever
  • 901Posts
  • 1Oplossingen
  • 877Likes

Hoi, wat voor telefoon heb je? Bij een iPhone kun je voor iedere app instellen of je zonder WiFi, internet via je telefoonprovider wil gebruiken. 
Succes. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic