HiemstraJ schreef:
Inmiddels heb ik via facebook ook het balletje aan het rollen gebracht (case : 96768971).
Tot nu toe vind ik de instelling van Vodafone een beetje laks (er is geen storing, tsja meerdere mensen melden problemen). Wat betreft het aan en uit doen van mij toestel, kom op. Kunnen jullie geen betere oplossing verzinnen. Ik geef aan contact gehad te hebben gehad met jullie helpdesk, kijk dan op zijn minst wat er daar gedaan is.
Hi Hiemstra,
Goed om te horen dat het nu wordt nagekeken.
Ik vind alleen je opmerking
"Wat betreft het aan en uit doen van mij toestel, kom op. Kunnen jullie geen betere oplossing verzinnen." niet helemaal terecht. Ik snap op zich wel dat dit in jouw ogen een beetje een onbelangrijke vraag is maar héél vaak werkt dit wel. Als dit niet belangrijk zou zijn zouden we het ook niet vragen.
We kunnen via het forum jouw gegevens niet inzien omdat dit geen klantenservicekanaal is. Voor specifieke vragen kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice (wat je nu dus ook hebt gedaan!) zodat ze daar kunnen nakijken wat er al is besproken. Het forum is wel erg handig voor het verzamelen van klachten zodat mede-forummers ook kunnen zien dat er meerdere meldingen komen vanuit een bepaald gebied. Dus ik wil je toch bedanken voor je melding.
Mochten er nou echt te veel klachten komen over een bepaalde postcode dan gaan we daar natuurlijk achteraan maar vooralsnog is nog niet bevestigd dat er daadwerkelijk problemen zijn in Drachten. Het wordt nu wel onderzocht dus zodra er meer bekend is zullen we dit op het forum communiceren.