Hoi Mariska,
da's lastig zeg. Voor zover mij bekend is zijn er geen lokale storingen in Heerenveen momenteel (in ieder geval niet aan het einde van de middag toen ik de meldingen nog eens doorkeek).
Je geeft aan dat je het toestel al eens aan en uit hebt gezet (hoewel die volgorde natuurlijk eigenlijk andersom moet 😉 ) en dat het niet geholpen heeft.
Heb je ook het volgende al eens geprobeerd: toestel gewoon aanzetten, openmaken en dan de accu er uit trekken terwijl het toestel aanstaat? (Dan doe ik natuurlijk wel de aanname dat je een toestel met een verwijderbare accu hebt, laat nog even weten wat voor toestel je hebt. Hoe meer info, hoe makkelijker we kunnen helpen)
Op die manier wordt er een compleet nieuwe aanmelding van je toestel afgedwongen en soms wil dit nog wel eens helpen.
In Heerenveen hebben we in de winkel geen Smartphone Crew, wel in Drachten en Leeuwarden. Mocht je er nog niet uitkomen en toch persoonlijk iemand willen spreken om het op te lossen, dan ben je van harte welkom in de winkel.
Succes!