hardwareman schreef:Hallo hardwareman,
Hallo allemaal,
Sinds 2 Oktober mijn huidige abonnement verlengd. Echter krijg ik met geen mogelijkheid mobiel internet waar ik ook op dat moment ben. Via Wifi gaat het erg snel en stromen de mb's binnen maar mobiel internet heb ik niet. Inmiddels is het eerste toestel terug gestuurd omdat men dacht dat dit aan het toestel zou liggen. Nu kreeg ik vanmiddag een ander nieuw toestel en wederom krijg ik geen mobiel internet.
Ik heb de instellingen gecontroleerd en gezet zoals ze staan op vodafone en gecontroleerd aan de hand van Vodafone personeel via de klantenservice. Het sim-kaartje (nieuw) heb ik geprobeerd in een Huawei toestel en daarmee geen enkel probleem. Het is raar en ronduit vervelend dat mobiel internet niet werkt en absoluut niet handig als je bijvoorbeeld in de trein zit.
Zojuist contact gezocht met Vodafone en toestel 2 zou ook al defect zijn. Ik heb meer het idee dat ze het niet weten en het maar op het toestel gooien. Het maakt overigens niet uit waar je bent. Ik reis door heel Nederland waarbij het op mijn Sony Xperia Z1 nog nooit gewerkt heeft met welke instelling of sim-kaartje dan ook.
Wat zou ik nog meer kunnen doen?
Graag jullie tips!
Huidige instellingen:
live.vodafone.com
Gebruikersnaam/wachtwoord: niet ingevuld
MCC: 204
MNC: 04
Verificatietype: Geen
APN-type: default
Drager: niet opgegeven
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.