NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes

7958 - Netwerk problemen

Sinds kort (1 tot 2 maanden) is de verbinding zowel 3G als 4G in het gebied 7958 erg waardeloos.

Download komt maximaal tot de 20mbps.

De upload lijkt met een afknijping te kampen. Zodra de Upload test gestart wordt, schiet die uit naar 50Mbps waarna die direct geknepen wordt naar rond de 8 Mbps.



De antenne waar het om gaat (Meidoorn 1 7958 Koekange)


7 Reacties 7
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo NetwerkFreak,
Het kan inderdaad kloppen dat je in het begin van je meeting een piek ervaart naar 50 Mbps. Dat is namelijk de maximale uploadsnelheid. Dit zijn echter theoretische snelheden. Zoals je zelf ook wel weet is dit in de praktijk afhankelijk van verschillende andere factoren waardoor de praktische snelheid lager kan liggen.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Topic is niet actief, dus ik heb dit draadje gesloten.
NetwerkFreak
Expert topicstarter
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Momenteel zijn er nog steeds netwerk problemen in het gebied 7958. @Serkan draagt in het vorige topic aan dat de gegeven snelheden "theoretische" snelheden zijn. Wat ik uiteraard met hem eens ben. Maar 4G bereik met een 150/150 abbo waar je maar 8mbps trekt valt imho niet onder deze dooddoener. Ik mag toch aannemen dat ik op een 4G mast met optimale dekking minimaal 60/40 vonstant haal. 20 zou mijn minimum zijn qua upload. want dan spreek je al van een verlies van meer als 50%.. Maar 8... Dat is beweren dat 80% verlies op 100 meter van de mast normaal is.. :") wanneer dat het geval zou zijn, moet iemand zich zorgen gaan maken :")
NetwerkFreak
Expert topicstarter
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Fijn dat iemand even het topic even van het slotje afgehaald heeft en ze gemerged heeft.

Alleen reactie blijft tot dus ver uit..
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Helaas heeft nog niemand vanuit de community gereageerd. Als je wilt dat Vodafone dit verder oppakt kun je het beste contact opnemen met de klantenservice. Het forum is hiervoor niet geschikt.
NetwerkFreak
Expert topicstarter
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Wat hoort er bijvoorbeeld wel in het Vodafone Netwerk gedeelte?


  • Algemene vragen en opmerkingen over het netwerk in de breedste zin van het woord

Het lijkt met dat dit hier dus wel hoort. Waarom bestaat dit gedeelte van het forum als dit deel van de klantenservice de klacht niet door kan zetten?
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@NetwerkFreak

Je kunt de opmerking natuurlijk plaatsen zodat je hierover met de community kunt discussiëren, als je echter een klacht wilt indienen of wilt dat er verder onderzoek gaat plaatsvinden dan zul je je echt tot de klantenservice moeten wenden.

Mochten we nu ineens 100 klachten over één locatie ontvangen via het forum dan is het duidelijk dat er iets aan de hand is en dat we actie moeten ondernemen. In dit geval is dat echter nog niet aan de orde.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic