marijke59

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

7609 Almelo geen internet

Sinds 14-09-2013 geen internetverbinding op m'n telefoon (samsung note2)
In andere delen van Almelo en de rest van Twente prima verbinding.
Echter thuis en in de wijk de nada.
Erg vervelend. Wat nu?
 
40 Reacties 40
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Marijke59,

In deze regio zijn geen storingen of werkzaamheden bekend. Kun je je simkaart eens in een ander toestel testen? Wat merk je dan?
sj03r6

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ben er vanaf zondag achter dat ik totaal geen verbinding heb met mijn mobile internet kan geen pagina's openen fb niet updatenmijn mail niet lezen en geen youtube kijken. Ik heb een galaxy s4 en een s2 en beiden maken geen verbinding terwijl ikhier voorheen geen problemen mee had!!Zodra ik buiten ben heb ik geen enkel probleem met internet en had hier voorheen ook geen problemen mee ben al 8 jaar klant. Postcode is 7606....
sj03r6

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb overigens een vodafone red abbo..
marijke59
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het ligt niet aan mijn telefoon...
 
Gisteren overdag:
thuis 7609: geen bereik
ziekenhuis ZGT-Almelo 7600: geen bereik.
Gisteravond bijna zodra ik op de A35 zit: internetverbinding hersteld.
Kom ik gisteravond later van de A35 af (afslag Almelo Zuid) en op de afslag: weg internetverbinding.
Vanmorgen ca 1 km verderop in winkelcentrum: bereik.
Zoals post van 'Gerald123456' al aangeeft: bij woonboulevard geen bereik.
 
Ik hoop dat hier snel iets aan gedaan kan worden.
Mvgr, Marijke59
 
 
sj03r6

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste annabelle lees t forum er zijn meerdere klachten uit Almelo allenuit zelfde gebied dit heeft dek ik nix te maken met simaart of telefoon! Ik heb overal verbinding behalve omgeving 7606 heel slecht binnen in huis titaal geen veebinding en buiten is t goed....nog vr. Gr Sjoerd
carlamollink

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
geachte moderator
u verstrekt onjuiste informatie, ik heb vrijdagavond gebeld met een storing, wij werken zakelijk met 2 laptops met internetverbinding. De netwerkkaarten gaven verbinding aan maar we konden onmogelijk een internetverbinding tot stand krijgen op internet. De technische dienst Vodafone zou hiermee aan de slag gaan. Maandagochtend heb ik hier zelf weer over moeten bellen met Vodafone niet opgepakt door de technische dienst dus. Tot op heden is er nog niets opgelost en hebben we nog steeds geen internetverbinding.
sj03r6

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Sim wisselen helpt nie heb ik gedaan van s2 naar s4!! Verbinding verderop is gied alleen problemen thuis!! Hoe kan simkaart hier verschil in maken???
carlamollink

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
wij zijn postcode 7609 en hebben va vrijdagavond al geen verbinding met internetpagina's, Vodafone is hier van op de hoogte gesteld vrijdagavond.
Het wachten is op het moment dat ze hier wat aan gaan doen.
marijke59
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ben trouwens niet de enige hier in huis: ook zoon geen internetbereik op z'n mobiel, zit ook bij Vodafone.
Andere leden van het gezin en collega's met andere provider(s) dan Vodafone hebben wel bereik...
 
Nogmaals: het ligt niet aan de telefoons, het probleem ligt in het netwerk!
 
sj03r6

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Vandaag ook gebeld was geen storing aan de mast maar ze gaan er toch naar kijken zeggen er waren meer klachten uit Almelo..
sj03r6

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Heb ondertussen vodafone gebeld en volgens medewerker geen storing of problemen met mast,wel meerdere klachten uit Almelo. En na alles uitgelegd te hebben had ook hij zoiets van dan moet t toch aan de mast liggen we zullen er naar kijken. Dus afwachten maar..
Sherardii

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
Ik woon ook in Almelo, postcode 7609 en heb ook sinds 14 september geen bereik meer thuis. Als ik 's ochtends op het station Almelo sta om naar school te gaan krijg ik opeens allemaal berichten binnen. Heel erg frustrerend.. Mijn 2G doet het overigens wel, maar dat is erg traag.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi allemaal,

Wat vervelend dat jullie deze klachten blijven houden! We hebben dit onderzocht, maar er is niets duidelijks gevonden. Ook op de dekkingskaart is het 3G bereik optimaal. Kunnen jullie aangeven of jullie dit nog altijd merken? En zo ja, met welk toestel en op welk netwerk? 2G en/of 3G? Exacte postcodes zijn ook welkom:).
sj03r6

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bij mij beide 2g en 3g doem het binnen beiden niet, heb simkaart geprobeerd in Samsung Galaxy s2 en s4.Beide telefoons zelfde probleem up en download pijltjes beginnen te knippere die van downloaden 2à3 keer ook blijft ie wisselen tussen h+ en 3g, h+ blijft op gegeven moment het upload pijltje branden maar er komt nix binnen. Af en toe als ik probeer fb te laden lukt het, met veel moeite krijgt ie dan wat binnen. Echter als ik buiten op straat ben geen enkel probleem. Het probleem is rond afgelopen weekend begonnen en zit thuis al vanaf zondag zonder mobiel internet terwijl ik voorheen (ben al 8 jaar klant) hier nooit problemen mee heb gehad dus denk dat probleem bij jullie ligt. Weet nie of het er mee te maken kan hebben maar kan mijn oude ziggo modem nie meer gebruiken ik had nog oud type en pas brief gehad van ziggo fat ze bezig ware met het netwerk updaten waardoor oude modems niet meer werken. Daardoor kwam ik er ook achter dat ik geen verbinding met jullie netwerk had. Ik woon in Almelo postcode 7606 xw.
carlamollink

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
beste moderator
onze postcode is 7609pp
ik denk dat de beste oplossing is dat u een technisch medewerker stuurt die ter plaatse de situatie kan inschatten. wij werken zakelijk met 2 mobiele laptops en netwerkkaarten.
op deze postcode kunnen wij wel verbinding maken met het vodafone nerwerk maar geen verbinding met internetpagina's.
ik hoop dat u aan de hand van deze melding snel actie gaat ondernemen.
afgelopen woensdag hadden wij namelijk vernomen dat een het aan de zendmast zou liggen
carlamollink

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
beste moderator
zodra onze auto's met de laptops waarin de netwerkkaarten zitten van Vodafone vertrekken van postcode 7609pp waar geen verbinding is met internet en ze rijden zo'n 500 tot 800 meter dan is er wel een mogelijkheid om verbinding met internet te maken. ook medewerkers die allemaal Vodafone abonnementen hebben kunnen ter plaatse niet op internet.
Hopelijk kunt u met deze informatie vandaag aan de slag, voor ons is deze situatie nu een week en zal hopelijk snel door Vodafone worden opgepakt.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo all,

Ik heb de twee topics die hierover gaan samengevoegd en naar aanleiding van jullie meldingen contact opgenomen met de verantwoordelijke afdeling. Er is momenteel een storing gaande op die locatie. Onze excuses voor de verkeerde communicatie.

Onze technici doen hun best de storing zo snel mogelijk op te lossen en de hinder te beperken. Ik raad jullie aan in de tussentijd het 2G (GPRS) netwerk te gebruiken.

Zodra we meer informatie hebben zullen we dit met jullie delen via dit topic.

Bedankt voor het geduld.
Netwerk-info

Gedreven Meedenker
  • 24294Posts
  • 12103Oplossingen
  • 5Likes
Hallo allemaal, de problemen zijn opgelost.
marijke59
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Werd wakker met een mooi bericht: storing zou verholpen zijn...
Nope!
Even kort door de bocht: om 6.15 gedurende 3 minuten werden internetpagina's geladen, daarna weer uitval! (Zucht!)
 
Mvg, Marijke59
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic