Anamore

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

75 euro belkosten naar het buitenland op 3 januari .r volgens vodafone opgave. Maar ik heb niet gebeld en het kan ook niet zo zijn dat ik heb opgenomen en een uur aan de lijn ben gebleven

Nooit gevoerd gesprek van een uur  met of uit? het buitenland( Tsjaad  ).kosten  75 € . Moet ik dit zelf betalen? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Anamore 

Zoals beloofd, zou ik reageren in het topic.
Omdat dit onder Wangiri fraude valt, mag ik eenmalig de kosten crediteren. Dit heb ik dan ook gelijk gedaan.
In My Vodafone zie je een creditnota staan van €74,84. Dit zal verrekend worden met de komende incasso's. 
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Groet, Steven

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Anamore 
Dit is een klanten helpen klanten Community van Vodafone. Wij als klanten kunnen je niet helpen. Uiteraard heel vervelend wat je is overkomen en daarom is het goed dat je het hier laat weten en er om vraagt. 

Een Vodafone Community medewerker kan je wel helpen en deze zal dan ook, zodra die weer online zijn en je bericht hebben gelezen, hier contact met je opnemen en kijken ze wat ze voor je kunnen betekenen. Heb nog even geduld en dan kan iemand je helpen vanuit Vodafone. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Anamore 

Ik kan mij voorstellen dat je hiervan schrikt. De kosten worden gemaakt zodra je naar het buitenland. Ik vermoed dan ook dat er per ongeluk is terug gebeld (broekzak/jaszak).

Ik beloof niks maar ik kijk graag met je mee naar de kosten.

Kun je mij een privébericht sturen met daarin je naam, adres, postcode, geboortedatum, de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. Natuurlijk hoor ik ook graag je mobiele nummer en om welke factuur het gaat.

 

Groet, Steven 

Anamore
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedmorgen Steven, bedankt voor je bericht. Ben jij van Vodafone? Ik kan mijn gegevens privé sturen maar weet niet hoe ik een privé bericht moet sturen. (Ik ben van de oudere generatie )

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik ben inderdaad een medewerker van Vodafone (zie ook de tekst moderator naast mijn naam).
Je mag op mijn naam klikken en dan klikken op verstuur bericht @Anamore 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Anamore 

Zoals beloofd, zou ik reageren in het topic.
Omdat dit onder Wangiri fraude valt, mag ik eenmalig de kosten crediteren. Dit heb ik dan ook gelijk gedaan.
In My Vodafone zie je een creditnota staan van €74,84. Dit zal verrekend worden met de komende incasso's. 
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Groet, Steven

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic