padredejonas

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

7241 - Lochem - buiten bereik netwerk - 2014:0810:1937

Om 19.37 u op 2014:0810 heb ik geen netwerkverbinding, zo meldt mijn mobitel toen ik probeerde te bellen. Dat maakte ik overigens gisterenochtend 2014:0809 ook al mee, en toen kon ik (ook) niet sms-en. Ik kreeg via een chatpartij van Vodafone het advies om mijn mobitel in een Vodafonewinkel te laten nakijken. Gisteren reisde ik vanuit Lochem naar Breda. Kort na aanvang van de reis vanuit Lochem kon ik weer sms-en. In Breda is mijn mobitel nagekenen, en hij bleek het prima te doen. Ik kon aldaar ook bellen.

Kortom: ook al is er geen storing voor Lochem geregistreerd, ik denk dat die storing er wel degelijk is.

Vodafone, wat is jullie reactie?
3 Reacties 3
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @padredejonas,

Welkom op het Vodafone Forum!

Het is uiteraard niet handig wanneer je geen bereik hebt! Er zijn wel problemen geweest, maar deze zijn voordat jij er last van had al opgelost. Probeer voor de zekerheid eens de stappen in onze netwerkgids zoals vermeld in dit topic.

Helpen de stappen in de netwerkgids niet? Vermeld dan de resultaten en verder zoveel mogelijk informatie. Laat ook even weten of het probleem nog steeds actueel is.
padredejonas
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dag Marc,

Sommige problemen hadden jullie wellicht al opgelost.

Maar ik begrijp niet dat je suggereert dat er helemaal geen netwerkproblemen meer waren, als ik meld dat ik in Lochem op 2014:0809 en 2014:0810 geen verbinding kon maken, direct buiten Lochem wel verbinding kon maken (met hetzelfde toestel als waarmee het in Lochem niet lukte), en de Vodafonewinkel in Breda met mij vaststelde dat mijn mobitel werkte. De meneer in Breda die mij op 2014:0809 hielp zei mij toen ook dat hij mijn storingsmelding in 7241 nog eens intern onder de aandacht zou brengen.

Overigens heb ik sinds maandagochtend 2014:0811 wel weer verbinding ... met hetzelfde ongewijzigde toestel!

Ik ga ervan uit dat het netwerk en niet mijn mobitel stuk was, en dat het sinds maandagochtend 2014:0811 (door Vodafone) opgelost is.

Groeten!
SHWillem

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier wil ik graag op aansluiten. Ik reis dagelijks met de trein tussen Lochem en Zutphen en op dit traject is de 3G dekking inderdaad nihil. Slechts heel kort voor Zutphen heb ik weer bereik. Ik zou dit ook graag verbeterd zien, zodat ik van mijn reistijd werktijd kan maken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic