Purk-7

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

6901 - Zevenaar - Netwerkproblemen

Ik heb 2 dagen problemen met mijn netwerk, ik kan alleen met 2G verbinding maken.
Vanochtend is om 06.01 de storing volgens Vodafone opgelost, maar bij mij nog niet.
Ik heb de stappen als opnieuw toestel opstarten en proberen op een ander netwerk te verbinden doorlopen.
49 Reacties 49
Purk-7
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Bij mij werkt het nu ook weer. Angelique bedankt!
lvdmejde

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Helemaal goed en bij vodafone komt niemand op het idee; triest
lvdmejde

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Serkan, waarom wordt er nu niet gereageerd op de oplossing die door Angelique wordt aangedragen?
angeliquepeters

Meedenker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes
Ja....daar ben ik ook erg benieuwd naar.....
Purk-7
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Ik denk dat ze niets zeggen omdat de storing nog niet is opgelost, in ieder geval niet afgemeld. Op de pagina staat nog steeds dat het niet opgelost is. Misschien zijn er nog klanten die nog last van de storing hebben.
angeliquepeters

Meedenker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes
Waarschijnlijk lezen ze dan zelf het forum ook niet .....anders zouden ze de oplossing naar buiten kunnen brengen. Niet iedereen weet van het bestaan vh forum af dus zou fijn zijn als mensen ook op een andere manier geïnformeerd zouden worden.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Goedemorgen allemaal, we lezen uiteraard ons eigen forum wel hoor, in het weekend hebben we alleen iets minder mankracht en reageren we sneller op bv Facebook en Twitter.

Er is 28-12 een monteur bij de mast geweest om eea na te kijken en aan te passen. Sindsdien zou alles weer moeten werken. Het kan nodig zijn om je toestel te dwingen zich opnieuw aan te melden op ons netwerk. Je batterij uit je toestel halen, zoals Angelique al aangaf, is daarvoor een goede manier (naar je eigen nummer bellen is niet nodig).

Hoe dan ook, als het goed is hoort zowel 2G als 3G sinds ongeveer 28-12 va 14:45 weer goed te werken. Als ik het goed begrijp is dat inderdaad zo en klopt de "opgelost" melding ook daadwerkelijk dit keer? 😉
angeliquepeters

Meedenker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes
Wat staat hier tegenover ? We hebben 8 dagen geen of zeer slecht bereik gehad. Dat is een kwart van de maand.....graag hierop ook een antwoord.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi angelique, ik kan jullie in dit geval geen tegemoetkoming aanbieden. Een technisch probleem kan zich soms voordoen, dat is onvermijdelijk, hoe hard we het ook proberen te voorkomen. Vandaar dat er geen clausule in onze algemene voorwaarden is mbt compensaties in dit soort gevallen. Daarbij hebben we van diverse klanten begrepen dat telefoneren en sms'en via 2G wel werkte op deze postcode en dit ook aangeraden.

Er is daarnaast hard gewerkt om dat probleem te vinden en het is ook opgelost binnen een redelijke termijn. Helaas was het een lastig te vinden probleem dat ons een aantal keer ontglipt is, waardoor we dachten dat het probleem verholpen was terwijl dat niet zo was.
Ik begrijp dat het vervelend is om te horen dat het probleem opgelost zou moeten zijn terwijl je nog klachten ervaart. We dachten echt het probleem verholpen te hebben, maar desondanks excuses voor de verwarrende informatie.

Al met al is de storing zo snel mogelijk opgelost, was er een redelijk werkend alternatief om in ieder geval bereikbaar te zijn en kan ik je daarom geen financiële tegemoetkoming bieden.
angeliquepeters

Meedenker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes
Ik ga hier eens even verder over informeren....ik heb een week mijn internet niet kunnen gebruiken....daar heb ik wel voor betaald. Dat jullie er hard aan gewerkt hebben is niet meer als logisch dat is jullie verplichting naar de klant toe. Vreemd dat hollandse nieuwe twee dagen eerder dan jullie komen met de oplossing. Toevallig net via email enquête van radar gehad over je provider. Die zal ik dit keer weleens invullen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic