Hi angelique, ik kan jullie in dit geval geen tegemoetkoming aanbieden. Een technisch probleem kan zich soms voordoen, dat is onvermijdelijk, hoe hard we het ook proberen te voorkomen. Vandaar dat er geen clausule in onze algemene voorwaarden is mbt compensaties in dit soort gevallen. Daarbij hebben we van diverse klanten begrepen dat telefoneren en sms'en via 2G wel werkte op deze postcode en dit ook aangeraden.
Er is daarnaast hard gewerkt om dat probleem te vinden en het is ook opgelost binnen een redelijke termijn. Helaas was het een lastig te vinden probleem dat ons een aantal keer ontglipt is, waardoor we dachten dat het probleem verholpen was terwijl dat niet zo was.
Ik begrijp dat het vervelend is om te horen dat het probleem opgelost zou moeten zijn terwijl je nog klachten ervaart. We dachten echt het probleem verholpen te hebben, maar desondanks excuses voor de verwarrende informatie.
Al met al is de storing zo snel mogelijk opgelost, was er een redelijk werkend alternatief om in ieder geval bereikbaar te zijn en kan ik je daarom geen financiële tegemoetkoming bieden.