HPJ

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

6732 Harskamp storing sinds vrijdag 29 augustus !!

Wel internet, niet bellen 2G/3G/4G
ja en dat met de sim en de batterij heb ik nu al vaak genoeg gedaan.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @HPJ,

Fijn dat het er bij jou naar uitziet dat het is opgelost! Op dit moment is het intern wel nog in onderzoek dus problemen kunnen nog altijd voorkomen of terugkomen. Zodra het definitief is opgelost wordt dit hier vermeld.

Bekijk in context

25 Reacties 25
HPJ
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vandaag nog steeds storing ! heel af en toe kortstondig bereik.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @HPJ,

Dat is niet handig! Ik heb het nagekeken, echter is er niets bekend op deze locatie. We hebben ook via Twitter, Facebook en het Forum nog geen andere meldingen gekregen.

Probeer voor de zekerheid eens de stappen in onze netwerkgids zoals vermeld in dit topic.

Helpen de stappen in de netwerkgids niet? Vermeld dan de resultaten en verder zoveel mogelijk informatie, waaronder je merk en type telefoon. Laat ook even weten of het probleem nog steeds actueel is.
Aagee

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb zojuist iPhone 5s (zaterdag bij Vodafone gehaald) uit en aan gezet.
Geen verbinding, kan niet bellen of ontvangen. Wel internetten.
Sinds vrijdag 29 augustus!!!!
HPJ
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Marc,

Kom maar even bellen bij mij thuis dan! Ik zeg toch dat ik dat met de sim en uitzetten al gedaan heb. Bovendien heb ik vandaag via de helpdesk gehoord dat er wel zeker een storing was op vrijdag. Ze zouden er vandaag naar kijken, maar ik kan je vertellen dat ik nog steeds geen G2,G3 of G4 heb. Nu al 5 dagen!!!!! zonder dekking
whmil

Ontdekker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ook ik kan niet bellen of gebeld worden sinds vrijdag! Een paar min als ik geluk heb.
Erg frustrerend!
HPJ
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vandaag nog steeds niet, morgen is het al een week !!!! Schandalig

Ik hoorde net dat er een storing is in kootwijk / stroe
HPJ
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou ze zijn aan het werk hoor (zeggen ze) Wellicht morgen of overmorgen moet het opgelost zijn.

HPJ
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vandaag is het iig nog niet gelukt.
HPJ
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee, nu nog steeds niet
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @HPJ ,

Ik zie dat je vaak hebt gepost op het Topic. Ik wil je even mededelen dat werkzaamheden of reparaties niet in 1 dag kunnen worden opgelost. Dit kan en aantal dagen duren.

Sorry voor de overlast in ieder geval, hopelijk heb je snel weer gewoon netwerk!
HPJ
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
1 dag of 1 week is nogal een verschil, niet?
HPJ
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bovendien , beste Samsung expert, zit ik niet op algemene nietszeggende reakties te wachten. daar ben jij nogal een kei in hè......
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @HPJ ,

Jammer dat je zo negatief over me bent!
Als er werkzaamheden kan het soms even tijd in beslag nemen of als er storingen zijn... Als je het topic hebt gevonden waar je omgeving tussen staat kun je het beste daarop even abonneren en de tips opvolgen die mogelijk in het bericht staan.

PS: Het topic is maandag aangemaakt vandaag is het vrijdag zij je nou 1 week of zij je 5 dagen, lol.
HPJ
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
grappenmaker, ik moest eerst uitzoeken hoe ik moest klagen en nu wegwezen van dit topic met je nep-antwoorden.
Storing is nog steeds niet verholpen !

ACHT dagen nu !
whmil

Ontdekker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Gaat lekker daar bij vodafone! Nog steeds niks en wel verwachten dat je de rekening betaald zeker!
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
HPJ schreef:
grappenmaker, ik moest eerst uitzoeken hoe ik moest klagen en nu wegwezen van dit topic met je nep-antwoorden.
Storing is nog steeds niet verholpen !

ACHT dagen nu !
@HPJ graag wijs ik je even op onze huisregels. Hierin staat dat we elkaar met respect behandelen. Ik kan me voorstellen dat het vervelend is als er een storing is in jouw regio. We lossen deze uiteraard zo snel mogelijk op. Dat is echter geen reden om zo te reageren. Hij probeert jou op een nette manier te helpen.
HPJ
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
nee hoor, hij zegt dat ik nogal vaak post op dit topic (dat vind ík aanmatigend en niet getuigen van respect - dus wie begint hier nou) Bovendien heeft hij een standaard antwoord dat ik op die en die pagina moet kijken. Daar heb ik toch niets aan? Ik heb toch al aangegeven dat resetten niet werkt? Kan hij me dat 20 keer als antwoord geven, blijft het niet werken. Ik heb geen bereik sinds vorige week vrijdag, en dat kun je niet meer "vervelend"noemen, dat is een understatement.
Bovendien is dat "lol" statement wederom iets wat niet getuigd van respect.Ik wens hier al helemaal niet in de zeik te worden genomen. Dus om een lang verhaal kort te maken, je hebt een punt wat betreft respect, maar je adresseert de verkeerde persoon.

whmil

Ontdekker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Misschien moeten jullie je iets minder druk maken om de huisregels, en meer om het oplossen van deze lang durende storing. Of in ieder geval een tegemoetkoming!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hallo allemaal,

De melding is hier te vinden. Zodra het is opgelost wordt dit ook hier vermeld.

Bedankt voor jullie meldingen :D.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic