sunri

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

6691 -Slecht bereik

Ik heb 3 Vodafone abonnementen voor mijn iPhones en iPad lopen. 1x een Vodafone prive met een iPhone 5 en 2x een Vodafone zakelijk Red abonnement voor de iPhone 5S en iPad 4. Nu is het zo dat ik in de buurt waar ik woon slecht bereik heb. Dat ik geen 3G ontvang als ik thuis ben vindt ik doordat ik thuis wel gewoon Wireless heb niet zo erg. Maar dat ik thuis vaak ook nog een wegvallende telefoonverbinding heb vind ik vooral "zakelijk" gezien niet zo prettig. Ik heb al contact gehad met de klantenservice en die geven aan dat ik de SIM kaarten van de telefoons eens moet wisselen zodat je door die kruising een SIM kaart update krijgt. Dit heeft echter niets geholpen. De verbinding valt nog steeds vaak weg.

In de radioreclame die ik de laatste tijd vaak voorbij hoor komen geven ze aan dat je met Vodafone zelfs 4G hebt in Nieuw Zeeland en Griekenland.... Waarom heb ik op mijn woonadres in Nederland dan niet eens 3G en een stabiele telefoonverbinding?
6 Reacties 6
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Zonder een postcode kan niemand je hier veel over zeggen. Vodafone heeft een bijna-landelijke 4G dekking in september, hebben ze beloofd. 4G zal door de gebruikte frequenties een betere dekking hebben dan 3G binnenshuis straks, vergelijkbaar met 2G, dus da's goed 🙂

4G in Nieuw Zeeland en Griekenland werkt ook nog niet op alle kleine plekjes op het platteland maar vooral in grote steden.
sunri
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
De postcode is 6691.

Dat laatste over 4G in Nieuw Zeeland is natuurlijk maar een voorbeeld. Waarom zou je daarmee de "blits" uithangen terwijl je het in Nederland nog niet eens goed voor elkaar hebt?
sunri
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Helaas geen antwoord meer gekregen en ook niet via de klantenservice. Die geven toe dat het bereik slecht is in mijn woonplaats en dat er ook nog geen plannen op korte termijn zijn om dit probleem op te lossen. Waarom melden ze bij het afsluiten van een abonnement niet dat het bereik in mijn woonplaats slecht is? Nu ik van mijn 3 abonnementen af wil geven ze niet thuis. Slechte zaak. Blijkbaar gaat het ze alleen om de centen en hebben ze bij Vodafone "schijt" aan hun klanten.
sunri
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb nou de hand al 2x contact gehad met de "klantenservice" en die hebben tot 2x toe belooft terug te bellen. Dit is inmiddels alweer 1,5 week geleden maar ik ben nog steeds niet terug gebeld. Kan iemand van Vodafone hier aangeven wanneer ik gebeld word?
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Dat zoeken we graag voor je uit.
Het Vodafone Forum is een medium voor en door klanten. Hiervoor is het nodig om jouw gegevens te bekijken.Hiermee kunnen andere forumgebruikers je niet helpen. Neem even contact op met onze klantenservice via Twitter of Facebook. Zij kunnen je hiermee waarschijnlijk verder helpen.
sunri
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb nogmaals contact met de klantenservice opgenomen. Helaas konden ze me nog niets vertellen. Ik wacht inmiddels al 3 weken op een telefoontje. Er is me nu al 3x belooft dat ik terug gebeld zou worden. Blijkbaar mag dit maximaal 30 dagen duren gaf de medewerkster van de klantenservice aan.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic