@Delight, het Forum is geen klantenservice kanaal, wanneer je direct contact wil kun je het beste contact opnemen met onze
klantenservice. Het Forum is bedoeld voor en door klanten, kijk ook eens naar de
huisregels om teleurstelling te voorkomen.
@DideH ik kan me voorstellen dat je graag meer informatie wil over onze dekking. De dekkingskaart geeft bijna altijd een goede indicatie. Onderaan de dekkingskaart staat echter deze tekst, wellicht dat je het hebt gemist. Voor de volledigheid kopieer ik het even: "De dekkingsinformatie over het dekkingsgebied van Vodafone is indicatief. Afhankelijk van het gebruikte mobiele toestel, type gebouw en de plaats waar u zich bevindt kan de dekkingskwaliteit verschillen. Aan deze informatie kunnen geen rechten worden ontleend. Vodafone Libertel B.V. aanvaardt geen aansprakelijkheid voor mogelijke fouten in deze weergave".
Wanneer je aangeeft dat het op andere locaties wel werkt weet je in ieder geval dat je telefoon, simkaart en abonnement geschikt zijn. In de komende maanden wordt het netwerk verder geoptimaliseerd om de snelheid, capaciteit, dekking en daarmee de ervaring binnenshuis verder te verbeteren.