fdreesen

Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

6416 Heerlen

Geen Service sinds 6 Februari.
Dus niet bellen / sms-en

26 Reacties 26
fdreesen
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb ik gedaan: resultaat geen service
Kan ook makkelijker, vliegtuigmodus aan en uit, gebeurd hetzelfde. (ook niks 🙂 )
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Misschien ten overvloede:

4. Controleer of uw de mobiele data wel aan heeft staan:
Iphone: (Instellingen -> (Algemeen) -> Mobiel netwerk -> Data inschakelen)
Android: Instellingen -> Meer… -> Mobiele netwerken - >
Gegevens toegang aan.

5. Controleer de APN instellingen
Iphone: (Instellingen -> (Algemeen) -> Mobiel netwerk -> Mobiel data netwerk)
Android: Instellingen -> Meer… -> Mobiele netwerken - >
Namen toegangspunten
Controleer of hier het vodafone profiel de volgende instellingen heeft:
Office.vodafone.nl / live.vodafone.com . Zonder gebruikersnaam of wachtwoord.

Mischien door de vele testen 1 van de 2 verkeerd staan. Omdat het op je samsung en nokia al wel weer werkt.

Is dit momenteel het geval op alleen uw iphone of ook op die van collega;s?
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
http://forum.vodafone.nl/t5/Fast-Forward/6415-Heerlen/m-p/142225#M6493

Volgens de fast forward, leek het heel logisch dat u gene bereik had. 😞
als het goed is, moet het nu verholpen zijn.
fdreesen
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
25 Iphones werken niet en Iphones 5 kunnen niet terug naar 2G, de oude Nokia wel.
Zit je dan met je dure Iphone en zakelijk abbo 😞

Volgens de klantenservice zijn er problemen met 3G in Heerlen eindtijd niet bekend.

fdreesen
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dag nummer 8 zonder service, schiet lekker op.
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @fdreesen ,

Ik snap dat dit erg vervelend voor uw is, alleen op het forum kunnen wij hier niks aan doen. Ik snap dat u uw frustaties wilt uiten. U kunt een zakelijke klacht hier indienen:
Klacht
Ik zou zeggen, maak er een mooi verhaal van 😄
fdreesen
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb al een klacht ingediend ( je krijgt dan binnen 10 werkdagen bericht) 🙂
Diverse telefoontjes met de klantenservice, maar het helpt allemaal niet.
We gaan maar naar KPN ....
Bedankt voor jullie hulp en aandacht 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic