Lie

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

64 GB geheugenkaart Galaxy s4

In het weekend heb ik de S4 mogen ontvangen, een tijdje terug heb ik de code via samsung al opgevraagd om mij aan te melden voor het geheugenkaartje. Vandaag las ik echter in de voorwaarde van samsung dat er een factuur bon nodig is om in aanmerking te komen voor de geheugenkaart .
--> bewijs van verzending, bestelbonnen of bankafschriften worden niet geaccepteerd, slechts de factuur of het kassaticket is geldig als bewijs van ontvangst of aankoop.
 
omdat ik de S4 telefonisch besteld heb heb ik dus geen factuur... maar alleen een bestelbon/bewijs van verzending. ik zou dan dus ook niet in aanmerking komen voor het geheugenkaartje lijkt mij?
 
krijg ik nog een factuurbon toegestuurd van vodafone?
6 Reacties 6
Marvin

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Ook ik zou graag een factuur willen hebben..
NickvTienhoven

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja waar halen we ergens zo'n factuur??
turbojan

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Onderstaande vraag ik mij ook af.
In het weekend heb ik de S4 mogen ontvangen, een tijdje terug heb ik de code via samsung al opgevraagd om mij aan te melden voor het geheugenkaartje. Vandaag las ik echter in de voorwaarde van samsung dat er een factuur bon nodig is om in aanmerking te komen voor de geheugenkaart .
--> bewijs van verzending, bestelbonnen of bankafschriften worden niet geaccepteerd, slechts de factuur of het kassaticket is geldig als bewijs van ontvangst of aankoop.
 
omdat ik de S4 telefonisch besteld heb heb ik dus geen factuur... maar alleen een bestelbon/bewijs van verzending. ik zou dan dus ook niet in aanmerking komen voor het geheugenkaartje lijkt mij?
 
krijg ik nog een factuurbon toegestuurd van vodafone?
Lie
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
zojuist vodafone aan de telefoon gehad...... zij kunnen geen factuur bon toesturen want die is er niet...beetje raar verhaal maar goed blijkbaar is de bestel/pakbon  het bewijs wat samsung dus moet accepteren, dus ik ga zometeen toch maar proberen het hele zooitje op te sturen naar samsung voor het geheugenkaartje.
roel2610

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb net Samsung gebeld en deze case voorgelegd. Zij gaven aan dat je in dit geval toch gewoon (een kopie van )de pakbon kan opsturen omdat Vodafone geen kassabon meestuurt.
Lie
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
goed geregeld vodafone!
nadat ik eerst keer op keer ben doorverbonden naar andere afdelingen van jullie klantenservice en dat er duidelijk werd gezegd dat bij online/telefonische bestellingen geen factuurbon wordt geleverd...... ontvang ik gisteren opeens een factuur van mijn telefoon in de brievenbus. Top communicatie!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic