joyceke95

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

6243- Blox niet aanzetten

Ik problemen twee dagen een extra Internet Blox aan te zetten, maar ik krijg steeds een SMS dat dat in verband met een technische storing niet kan. Ik zou graag horen als deze storing verholpen is.
6 Reacties 6
joyceke95
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Probeer *
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Joyceke,

Welkom op het forum.

Jammer dat het activeren van de BloX niet soepel verloopt. Hoe probeer je de BloX precies te activeren? Via de sms code of je My Vodafone account? Beide opties zijn namelijk mogelijk. Je kunt hierover ook eens contact opnemen met onze klantenservice. Onze collega's kunnen dan met je meekijken wat er precies misgaat en het eventueel handmatig voor je oplossen. Succes!
joyceke95
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb het zowel via de website als via de app al tientallen keren geprobeerd de afgelopen dagen. Waar vind ik de SMS code? Dan zal ik dat ook nog proberen.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Dit staat er normaal gesproken bij als 'SMS xxx AAN naar 4000'. Om welke BloX gaat het precies?
joyceke95
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dankje!
Ik heb inmiddels een andere geactiveerd, die het wel doet. Ik denk dat er in de app nog een verouderde versie staat, want als ik op mijn pc inlog, is die Blox nergens te vinden.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hi @joyceke95,

Dat is wel vreemd. Gebruik je wel de laatste versie van de My Vodafone App? Waar staan de cijfers 6243 in je onderwerp eigenlijk precies voor? Anders pas ik het onderwerp even aan.

Fijn dat het in ieder geval is gelukt met een andere BloX nu 😄
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic