Goris328

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

6171gn Stein heeft slecht tot geen bereik

Ik lees dat er werkzaamheden plaatsvinden. Wat houdt dat in? Krijgt oud Stein soms een nieuwe zendmast? Zou erg wenselijk zijn, want het bereik is abominabel, zeker binnen in huis.
82 Reacties 82
Goris328
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kan niet bellen Vodafone!!!!
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo allemaal,

zoals jullie weten zijn er al geruime tijd problemen met het bereik in Stein. Daar hebben wij nog geen duidelijkheid over kunnen geven. Vandaag heb ik eindelijk helder wat er aan de hand is.

De oorzaak van het probleem is dat recentelijk de GSM&UMTS mast aan de kruising van de Heerstraat en de Stadhouderslaan is gedeactiveerd. De vervangende mast is echter nog niet geactiveerd. We proberen monteurs vrij te maken van andere werkzaamheden en reparaties om de nieuwe mast op een zo kort mogelijke termijn te activeren. Een exacte datum kan ik daarvoor nog niet geven omdat we bij het plannen van zo'n activatie van veel factoren afhankelijk zijn. De activatie zal in ieder geval nog in oktober plaatsvinden.

Onze excuses voor de verwarring, de trage berichtgeving en het ongemak. We zijn ons er terdege van bewust dat deze gang van zaken geen schoonheidsprijs verdient en we doen ons uiterste best de situatie zo snel mogelijk te verhelpen.
WenW

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Je kunt niet menen dat zoiets simpels over het hoofd wordt gezien en dan ook nog eens zo lang moet gaan duren voordat het opgelost wordt!
Ik geloof er dan ook niks van.
Ron66

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hallo Bas, bedankt voor het erkennen van de problemen en je antwoord. We wachten gespannen af!
Chrisje86

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Erg slordig van VF dat dit soort te plannen werkzaamheden zoveel ongemak veroorzaken omdat ze gewoonweg niet gepland zijn! Maar goed, we wachten af..
Goris328
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Eindelijk eens een serieus antwoord! En nu de oplossing nog!!
Raymond74

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Inmiddels weer 3G op 6171HX, bereik en snelheid helemaal in orde. Jammer dat het zolang heeft moeten duren.
Ron66

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Das prettig voor je Raymond, maar ik merk er helemaal niets van. Ook niet na opnieuw aanmelden, vliegtuigstand, andere provider of langere tijd uitzetten telefoon.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
De melding staat hier nog in het systeem dus als jullie nog eventuele ongemakken ervaren dan kan dat goed mogelijk zijn. Hopelijk is het bereik snel voor iedereen weer goed 🙂
WenW

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Volgens een Vodafone sms vanmorgen zouden de problemen opgelost zijn. Helaas is de werkelijkheid anders!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Welke klachten ondervind je op dit moment nog? Haal je simkaart eens minimaal 2 minuten uit het toestel voor een nieuwe netwerkupdate.

@all

Hoe werkt het bij jullie? Ondervinden jullie ook nog klachten? Zo ja:

- Op welke postcode?
- 2G en/of 3G?
Chrisje86

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij mij werkt alles weer naar behoren!
WenW

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Sim er 5 minuten uit gehad.
Geen verbetering! Weer op femtocell.
fribie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
Het probleem is nog helemaal niet opgelost, totaal geen ontvangst op 6171BK
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Misschien een idee als iedereen even aangeeft of het wel of niet werkt (en als het niet werkt: alleen 2g, of helemaal niets?) en op welke postcode dat is.

Als het om een verplaatste mast gaat kan het zo zijn dat sommigen weer goed signaal hebben en anderen niet vanwege de nieuwe locatie van de mast.
WenW

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Goed idee Ruud.
Geen dekking,2g en 3g op 6171VB.
WenW

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik zie dat 6171BK  vlak bij mij is.
Ik heb al iemand horen zeggen dat een deel van Stein last zal houden totdat "de Stevel" is afgebroken.
Hoop dat dat trouwens niet waar is! Mijn vriend heeft KPN en heeft wel dekking maar ook sterk verminderd.
Ik heb helaas niks :@
Goris328
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
6171gn wel weer 3G, maar laag bel niveau.
Mast op Moutheuvel staat nu 15 m' lager dan eerst op de Stevel! Vodafone hoe kan signaal verstrekt worden??
Chrisje86

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Te vroeg gejuicht, weer enkel functioneel op 2G, dus wat mobiel internet betreft niet functioneel dus!
Chrisje86

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn postcode is 6171en
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic