Hallo Ron, ik begrijp dat dit zeer hinderlijk voor je is. Zonder iets meer info kan ik nog geen onderzoek voor je laten starten. Ik raad, als het heel dringend is, je aan om even te bellen met onze klantenservice. Als het gaat om bedrijfskritieke systemen heb je bij ons een groter zakelijk contract en een contactpersoon toch?
Via die weg krijg je het issue het allersnelste aangemeld omdat alle relevante vragen (wat, waar, sinds wanneer, etc) dan direct telefonisch gesteld en beantwoord kunnen worden
Mochten jullie liever willen dat wij het probleem aanmelden, dan hebben we wat meer info nodig. Welke dat vind je hier:
http://forum.vodafone.nl/t5/Netwerkvragen/Help-Ik-kan-niet-bellen-sms-en-internetten/td-p/79996De reden hiervoor is dat ik zie dat er vorige week nog gewerkt is aan de mast op deze postcode.
Alles lijkt aan onze kant in ieder geval prima te werken, vandaar dat voor technisch onderzoek een duidelijke probleembeschrijving heel belangrijk is.