Nino

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

6171EB STEIN geen netwerk

Sinds vanochtend (4 okt. 2013) geen (of soms) netwerk.
Ik heb reeds jaren een Vodafone abo. en NOOIT problemen ervaren.
Op het forum gezien dat er al sinds medio september 2013 diverse klachten hierover werden gemeld.
Dit nadat zendantennes op het hoogste gebouw in Stein zijn uitgeschakeld of verwijderd omdat dit gebouw gesloopt gaat worden.  1201 gebeld en handleiding ontvangen om div. zaken uit te proberen.
Allemaal goed en wel maar als ik me naar een andere locatie in 6171 Stein verplaats heb ik wel netwerk.
Ik ben welliswaar nieuw op dit forum maar het niet eens met deze gang van zaken.
Ik moet willens en wetens een handleiding volgen (welke uiteraard geen oplossing biedt) terwijl er problemen zijn ontstaan door veranderingen in het signaal (weghalen zendmast(en).   Ik heb dit ook al geopperd bij 1201 maar deze houden vast aan de procedure.   Hoe moet dit verder??  Ik zie namelijk niet dat er sinds het begin van deze klachten structureel aan een oplossing wordt gewerkt.  De plotselinge telefonische onbereikbaarheid is een zaak van / voor Vodafone.  Het zou goed zijn als Vodafone zijn abonnees in deze omgeving (beter) zou informeren over de problemen en of werkzaamheden / oplossingen.  
Voor Vodafone schijnt alles in orde te zijn (er is geen bekende storing) terwijl er een aanhoudende reeks van gelijke (geen signaal) klachten zijn.   Hoe verder ??   Ik kan niet bellen, of gebeld worden ofwel ik moet mij verplaatsen naar een andere locatie om dit wel te kunnen doen.  
 
 
1 Reactie 1
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Nino,

Er zijn op dit moment problemen op jouw locatie, vandaar dat je dit kunt merken. Heel vervelend inderdaad! We proberen dit zo snel mogelijk op te lossen. Start je toestel regelmatig opnieuw op, en abonneer je op dit topic zodat je op de hoogte blijft van de laatste ontwikkelingen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic