hmhsimons

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

6118GD - Nieuwstadt | Wanneer wordt een klant serieus genomen

Ik ben al sinds een aantal maanden bezig met duidelijk te maken dat ik het niet vindt kunnen dat ik veel Euro's moet betalen per maand voor 2 abonnementen ,en daarnaast moet accepteren dat door de ligging gesprekken worden afgebroken dat we tijd en wijle niet bereikbaar zijn voor familie ,en dat de enigste aangedragen oplossing van Vodafone bestaat uit het kopen van Signal Plus.
11 Reacties 11
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi hmhsimons,

Je geeft aan dat je problemen ervaart met ons netwerk. Zou je aan kunnen geven op welke postcode je deze problemen ervaart? Dan kijk ik de dekking voor je na.
hmhsimons
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Postcode - 6118GD Nieuwstadt
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Dankjewel. Ik zie dat de dekking op die postcode niet super is, maar dat hoeft niet per se te betekenen dat hij onvoldoende is om te kunnen bellen. Om te voorkomen dat ik allerlei vragen dubbel ga stellen: wat hebben mijn collega's al aangegeven en wat hebben ze voor oplossing aangedragen? Want als ik het goed begrijp is je vraag al eerder behandeld bij de klantenservice.
hmhsimons
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Jouw collegea's hebben aangedragen om een signal plus aan te schaffen ,dat zou de oplossing moeten zijn,probleem en discussie is dat dit op Eigen kosten is. Mijn mening is dat ik reeds 2x ca 60 Euro per maand betaal voor een service die op zijn zachtst gezegd slecht is, om dan nog maals eenmalig 75 euro te dokken vindt ik een slechte oplossing. Daarnaast heb ik het idee dat men de klant niet serieus neemt,al reeds diverse malen te horen gekregen dat dekking volgens kaart voldoende moet zijn.Een geode oplossing zou kunnen zijn ter plekke meten en econstateren dat het zo is en dan met een klantvriendelijke oplossing komen
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Als je bij onze klantenservice een melding hebt gedaan van een slechte dekking dan wordt hiervan een melding gemaakt in ons systeem en dat wordt dan doorgezet naar onze netwerkspecialisten. Zij onderzoeken dan hoe de dekking is op die locatie en als echt blijkt dat de dekking daar onvoldoende is dan wordt er naar een passende oplossing gezocht. Heeft dit onderzoek al plaatsgevonden?

Kun je ook aangeven wat je zelf al hebt getest om de problemen op te lossen?
hmhsimons
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Alle mogelijke storende WFI etc apparatuur tijdelijk uitgeschakeld,1 toestel is reeds vervangen allemaal zonder succes
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Ok, en wat hebben onze collega's al doorgegeven wat betreft het onderzoek naar je postcode? Ik neem tenminste aan dat dat aangevraagd en gedaan is?
hmhsimons
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee ,er is verder door Vodafone geen actie ondernomen,je blijft het gevoel houden dat je niet serieus genomen wordt
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
In dat geval raad ik je aan om nog even contact met ons op te nemen. Dit kan ook via social media. Omdat we een aantal vragen moeten stellen is Facebook hiervoor het meest geschikt. Dan ben je niet zo beperkt qua aantal tekens. Hopelijk krijg je dan meer duidelijkheid.
hmhsimons
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
welke vragen heb je
RemyS1989

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hier tot September 2013 gewoond en een jaar lang de moeite gedaan om mijn klacht duidelijk te maken bij Vodafone. Ben er uiteindelijk mee gestopt omdat het laatste antwoord via de klantenservice omvatte dat "de dekking op het adres toch al niet optimaal was". Heb ook alles geprobeerd, helaas. Feit dat mijn vader hierboven nog steeds dezelfde problemen ervaart toont aan dat jullie niet geleerd hebben van de klacht destijds ingediend. Beetje jammer dit...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic