goochelmuts

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

60 dagen internet in het buitenland

Hallo,
 
Ik heb iets gehoord over 60 dagen mobiel internet in het buitenland (de voordeellanden), uit je bundel. Hoe zit dit? Zit dit gewoon standaard bij je internet bundel of moet je hiervoor extra betalen?
 
Alvast bedankt!
6 Reacties 6
Steef86

Raadgever
  • 171Posts
  • 14Oplossingen
  • 18Likes
Ik weet wel dat die smart abonnementen zoiets hebben...
goochelmuts
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
 
Hoi Steef,
 
Ja ik heb inderdaad gezien dat die smart abonnementen dat hebben maar die zijn tegenwoordig niet meer te krijgen? Ik zie het in ieder geval nergens staan op de vodafone site...
 
Groeten,
Saskia
 
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Hi Saskia
 
Ik heb onze vriend Google even geraadpleegd. TADA!!!
 
Bel + SMS + WEB Smart 2 jarig
Bel + SMS + WEB Smart 1 jarig
 
Feel informed!
 
 
goochelmuts
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hai,
 
Ja maar als je daarna op 'bestel' klikt, zijn die abonnementen weg! 😞
 
groeten,
Saskia
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Oops,
 
Beetje stom, daar had ik beter op moeten letten.
 
Ik denk dat je ze dan beter kunt bellen op 0800-0200056
Vinootje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een bel+sms+web smart 100 abonnement . En mijn vrouw heeft het zelfde abonnement . Inmiddels kunnen wij ons abonnement gaan verlengen. Maar er is geen enkel abonnement wat in de buurt komt van hetgeen wij nu hebben. Wij hebben een voorstel gehad van Vodafone , maar daar zit geen onbeperkt internet in voor 60 dagen in het buitenland. Het kost mij ten alle tijden meer dan wat ik had de afgelopen 2 jaar. Ik betaalde Het eerste half jaar € 21,50 en daarna € 43,00. Dit vinden wij zeer prettig aangezien we regelmatig op locaties zitten waar geen wifi verbinding aanwezig is. Ik bedoel dan kan ik een red abonnement nemen met buitenland blox, maar dat is 2 euro per dag voor 35 mb. Wat kan je daar mee als je de ene dag er regelmatig opzit en een andere dag niet ? Jammer ik ga nu verder zoeken naar een abonnement dat wel bij ons gebruik past ! Of ik blijf gewoon die € 43,00 betalen en kijk dit aan totdat er wel iets op ons pad komt . Telefoon is nog goed! In deze tijd van bezuinigen worden de abonnementen alleen maar duurder .? Hoe kan dit.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic