ericmsmythe

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

6 of 3 maanden imusic?

Heren,

Ik heb een abbonement Red TOgether en een nieuwe iPhone van Vodafone. De webformulier voor een 3-maand proef van iMusic is bereikbaar maar ik zie de 6 maanden uitnodiging of SMS-je niet.

Hoe kan ik de 6-maand proef starten?

 

Bij voorbaat dank,

Eric Smith

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Via privébericht opgepakt voor @ericmsmythe . Helaas is het niet handmatig aan te sluiten. Er is een onderzoek aangemaakt voor de technische dienst. Zijn zullen dit verder oppakken en terugkoppelen. 

Bekijk in context

16 Reacties 16
ericmsmythe
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik zie dat ingangsdaturm van de contract is 8-10-2019

Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @ericmsmythe 
Oei, dat is vervelend, dat je geen sms hebt ontvangen. Ik zou zo ie zo even deze topic lezen: https://forum.vodafone.nl/apple-ios-15/apple-music-nu-6-maanden-gratis-in-combinatie-met-red-of-red-...

Kom je er nu niet uit, start dan een chat met Facebook  of Twitter. Deze mensen kunnen je vast ook verder helpen. Dit is een klanten helpen klanten Community en er komen wel Vodafone medewerkers online maar kan je niet zeggen wanneer ze dan je vraag lezen. Nu heeft het geen haast dus ik verwacht wel dat er vandaag iemand je antwoord kan geven, maar je kan het ook even via social media vragen 🙂

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

Hoi @ericmsmythe

Heb je ondertussen contact gehad met onze klantenservice of kan ik via de Community nog iets voor je betekenen? 

ericmsmythe
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hey Sharon,
Néé, geen contact. Is daar een social link naar klantenservice voor snelle afhandeling? Zou best handig zijn.

gr
Eric 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Via https://www.vodafone.nl/support/ zie je alle directe linkjes (Twitter, Facebook) of op welke manieren je ons kunt bereiken.
Mocht je willen dat wij met je meekijken, stuur dan een privébericht met daarin jouw naam, adres, postcode, geboortedatum, mobiel nummer, laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. 
Een privébericht kun je sturen door op mijn naam te klikken en dan mag je klikken op stuur bericht @ericmsmythe 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb niks meer van je vernomen @ericmsmythe. Is het inmiddels opgelost? 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Via privébericht opgepakt voor @ericmsmythe . Helaas is het niet handmatig aan te sluiten. Er is een onderzoek aangemaakt voor de technische dienst. Zijn zullen dit verder oppakken en terugkoppelen. 

Khalid29

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo allemaal,

Ik heb nog geen gebruik kunnen maken van de 6 maanden actie van Apple Music. 7-2 mijn abonnement verlengd. Sindsdien geen sms ontvangen.

 

Nu hoor ik van de klantenservice(via de chat) dat het om een grootschalig probleem gaat. Klopt dat?

Is er al iets meer bekend over mogelijke oplossingen/tijdslijnen?

Groet,

Khalid

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Khalid29 


Apple music werkt bij sommige gebruikers wel en bij sommige niet. Waaraan dat ligt, wordt onderzocht. 
Je geeft aan dat je er ook geen gebruik van kunt maken. Is er bij jou al een onderzoek aangemaakt? 

 

Khalid29

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Steven,

Er is inderdaad een onderzoek aangemaakt. Helaas geen update sinds vorige week maandag. Allen via chat, daar zeggen ze dat er  nog niks bekend is. Vandaar mijn check hier of er meer info is.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Helaas heb ik geen extra info voor je @Khalid29 . De technische dienst zal het oppakken en terugkoppelen naar je. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Inmiddels heb ik te horen gekregen dat @ericmsmythe  heerlijk naar muziek aan het luisteren is en dat Apple Music werkt.

Khalid29

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dat is top Steven. Is dit alleen voor zijn specifieke geval of is er een oplossing voor iedereen?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat is afhankelijk van het issue wat er speelt. Het is in dit geval een specifiek geval geweest.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Mocht je willen dat wij met je meekijken, stuur dan een privébericht met daarin jouw naam, adres, postcode, geboortedatum, mobiel nummer, laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. 
Een privébericht kun je sturen door op mijn naam te klikken en dan mag je klikken op stuur bericht @Khalid29 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Topic gesloten, het onderzoek voor @Khalid29 loopt nog

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic