Heren,
Ik heb een abbonement Red TOgether en een nieuwe iPhone van Vodafone. De webformulier voor een 3-maand proef van iMusic is bereikbaar maar ik zie de 6 maanden uitnodiging of SMS-je niet.
Hoe kan ik de 6-maand proef starten?
Bij voorbaat dank,
Eric Smith
Opgelost! Ga naar oplossing.
Via privébericht opgepakt voor @ericmsmythe . Helaas is het niet handmatig aan te sluiten. Er is een onderzoek aangemaakt voor de technische dienst. Zijn zullen dit verder oppakken en terugkoppelen.
Ik zie dat ingangsdaturm van de contract is 8-10-2019
Hoi @ericmsmythe
Oei, dat is vervelend, dat je geen sms hebt ontvangen. Ik zou zo ie zo even deze topic lezen: https://forum.vodafone.nl/apple-ios-15/apple-music-nu-6-maanden-gratis-in-combinatie-met-red-of-red-...
Kom je er nu niet uit, start dan een chat met Facebook of Twitter. Deze mensen kunnen je vast ook verder helpen. Dit is een klanten helpen klanten Community en er komen wel Vodafone medewerkers online maar kan je niet zeggen wanneer ze dan je vraag lezen. Nu heeft het geen haast dus ik verwacht wel dat er vandaag iemand je antwoord kan geven, maar je kan het ook even via social media vragen 🙂
Hoi @ericmsmythe
Heb je ondertussen contact gehad met onze klantenservice of kan ik via de Community nog iets voor je betekenen?
Hey Sharon,
Néé, geen contact. Is daar een social link naar klantenservice voor snelle afhandeling? Zou best handig zijn.
gr
Eric
Via https://www.vodafone.nl/support/ zie je alle directe linkjes (Twitter, Facebook) of op welke manieren je ons kunt bereiken.
Mocht je willen dat wij met je meekijken, stuur dan een privébericht met daarin jouw naam, adres, postcode, geboortedatum, mobiel nummer, laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.
Een privébericht kun je sturen door op mijn naam te klikken en dan mag je klikken op stuur bericht @ericmsmythe
Ik heb niks meer van je vernomen @ericmsmythe. Is het inmiddels opgelost?
Via privébericht opgepakt voor @ericmsmythe . Helaas is het niet handmatig aan te sluiten. Er is een onderzoek aangemaakt voor de technische dienst. Zijn zullen dit verder oppakken en terugkoppelen.
Hallo allemaal,
Ik heb nog geen gebruik kunnen maken van de 6 maanden actie van Apple Music. 7-2 mijn abonnement verlengd. Sindsdien geen sms ontvangen.
Nu hoor ik van de klantenservice(via de chat) dat het om een grootschalig probleem gaat. Klopt dat?
Is er al iets meer bekend over mogelijke oplossingen/tijdslijnen?
Groet,
Khalid
Hoi @Khalid29
Apple music werkt bij sommige gebruikers wel en bij sommige niet. Waaraan dat ligt, wordt onderzocht.
Je geeft aan dat je er ook geen gebruik van kunt maken. Is er bij jou al een onderzoek aangemaakt?
Hoi Steven,
Er is inderdaad een onderzoek aangemaakt. Helaas geen update sinds vorige week maandag. Allen via chat, daar zeggen ze dat er nog niks bekend is. Vandaar mijn check hier of er meer info is.
Helaas heb ik geen extra info voor je @Khalid29 . De technische dienst zal het oppakken en terugkoppelen naar je.
Inmiddels heb ik te horen gekregen dat @ericmsmythe heerlijk naar muziek aan het luisteren is en dat Apple Music werkt.
Dat is top Steven. Is dit alleen voor zijn specifieke geval of is er een oplossing voor iedereen?
Dat is afhankelijk van het issue wat er speelt. Het is in dit geval een specifiek geval geweest.
Mocht je willen dat wij met je meekijken, stuur dan een privébericht met daarin jouw naam, adres, postcode, geboortedatum, mobiel nummer, laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.
Een privébericht kun je sturen door op mijn naam te klikken en dan mag je klikken op stuur bericht @Khalid29
Topic gesloten, het onderzoek voor @Khalid29 loopt nog
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.