mountainbikert

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

6 maanden problemen en niemand voert iets uit bij Vodafone

Eigenlijk te gek voor woorden, maar ik heb er zo ontzettend genoeg van. Ik loop al 6 maanden met dezelfde problemen rond en of je nou belt, mailt, twittert of facebookt, Vodafone is een ster in het structureel negeren van vragen of komt met nog dommere vragen terug. Vandaag maar eens begonnen met CEO Rob Shuter in mijn tweets te betrekken, eens kijken of ik dan aandacht krijg voor mijn problemen.

Men erkent de problemen wel, maar is niet in staat ze op te lossen. Vorige maand werd dat beloond met het niet in rekening brengen van de abbokosten en zo verzinnen ze elke keer weer een excuus en laten de klant maand na maand wachten. Gelukkig was 1 van de medewerkers zo slim om te bellen met nummerweergave, dus ik heb nu een directe ingang. Helaas is de enige mogelijkheid het storneren van de abbokosten en het maken van excuses.
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Hey mountainbikert,

Vervelend dat het al zolang mis gaat. Ik weet niet wat precies je situatie is, maar ik raad je aan om niet de kosten te storneren. Indien je dit namelijk wel doet wordt je geblokkeerd. Ik denk dat je dan nog verder van huis bent.

Helaas vanuit hier kan ik niks voor je betekenen omdat ik niet in de systemen van. Vodafone ivm privacy gevoelige gegevens. Mocht je vragen hebben dan hoor ik het graag. Ik hoop voor je dat er snel een oplossing komt

Groetjes Stevied86
mountainbikert
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb weinig hoop op een goede afloop. Wil dit in elk geval mijn collega's niet aandoen, dus de eerste 95 contracten beeindigd en naar KPN gedaan. Nog 400 te gaan...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic