Merian

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

6 maanden apple music

Ik krijg een aanbieding voor 6 maanden Apple music

wat doe ik na die 6 maanden

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Merian . Welkom hier!

Kijk, dat is nog eens een lekkere aanbieding! Goed dat je even wilt checken wat je na de gratis periode kunt doen :-). Ik heb de vraag en het antwoord even gekopieerd van de actiepagina: 

Je kunt het dus, als je niet voor de dienst wilt gaan betalen, gewoon opzeggen :-). 

Bekijk in context

13 Reacties 13
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Merian . Welkom hier!

Kijk, dat is nog eens een lekkere aanbieding! Goed dat je even wilt checken wat je na de gratis periode kunt doen :-). Ik heb de vraag en het antwoord even gekopieerd van de actiepagina: 

Je kunt het dus, als je niet voor de dienst wilt gaan betalen, gewoon opzeggen :-). 

Bart68

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik probeer deze aanbieding te activeren, maar dat lukt niet. Ik moet mijn telefoonnummer verifiëren, maar mijn nummer wordt niet geaccepteerd.

Hoe verder?

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Wat voor melding krijg je, @Bart68 ? Heb je de aanbieding ook daadwerkelijk bevestigd gekregen? 

Bart68

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het wordt een swingende zomer. Want je krijgt Apple Music 6 maanden gratis! Met 60 miljoen songs heb je voor elke gelegenheid een passende playlist.

Activeer je Apple Music-account snel via vodafone.nl/act/music/cadeau-a Beschikbaar voor iOS en Android.

Afmelden voor info per sms? Ga naar www.vodafone.nl/act/privacy ∙

 

*Afbeelding verwijderd ivm zichtbaar telefoonnummer*

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Bart68 . Ik heb je afbeelding even verwijderd omdat je telefoonnummer zo zichtbaar was :-). Wil je het eens met een 0 voor de 6 proberen? 

Bart68

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dat geeft hetzelfde resultaat. De 0 wordt dan in de weergave verwijderd.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Vreemd. @Energieboy , heb jij toevallig enig idee? 

@Bart68 , ik had je afbeelding dus verwijderd omdat je telefoonnummer hier in stond. Mocht het lukken, plaats hem dan nog even een keer maar dan met je nummer doorgekrast :-). 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi,
Grappig, er gaan er nu twee door elkaar heen. De TS wilde graag weten hoe op te zeggen na 6 maanden en de volgende, in deze topic, wil graag weten waarom het activeren niet lukt.

Na 6 maanden kan je dus gewoon opzeggen via Vodafone en dan stopt alles. Ga naar de content portal en log in met je mobiele telefoonnummer. De content portal kun je ook heel makkelijk vinden via de My Vodafone App. 


En dan het wel willen van gratis Apple Music, voor @Bart68.
Heb je al eens eerder Apple Music op je telefoon gehad met je Apple ID? Zo ja, dus je hebt al eens 1 maand of 3 maanden gratis Apple Music ontvangen, dan is het niet mogelijk om deze 6 maanden via Vodafone te krijgen. Dit is allemaal aan elkaar gekoppeld, Apple met Vodafone, en dan is het niet meer mogelijk. 

Je kan dus 6 maanden gratis echt alleen maar gebruiken als je nog geen Apple Music hebt gehad of hebt uitgeprobeerd. Daarnaast moet je natuurlijk wel net klant zijn geworden bij Vodafone, ben je al klant bij Vodafone dan is het ook niet mogelijk. Weet niet of het bij verlengen of vernieuwd wel geldig is, maar daar moet je dus ook aan denken.


 

Bart68

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zover ik weet heb ik nog niet eerder Apple music gebruikt. 
Het lijkt echt een inlog probleem.

Ook wanneer ik wil inloggen op het forum, wordt mijn inlog/wachtwoord combinatie geweigerd. Ik moet dus elke keer mijn wachtwoord resetten. Wellicht heeft het met elkaar te maken.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Toevallig je Vodafone en Ziggo account met elkaar gekoppeld?

Bart68

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb alleen Vodafone. Ziggo is hier niet beschikbaar.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hmm, dat is vreemd, over het inloggen hier op de community kan ik je niet helpen. Als je er heel zeker van bent dat je nog nooit Apple Music hebt getest, dan zou je het beste contact op kunnen nemen met Apple. Je kan die via een chat benaderen via de website van Apple en dan vragen wat daar aan de hand is. Want als je echt niets hebt gebruikt dan zou het normaal gezien direct moeten werken.

Overigens, schiet mij te binnen, zit je wel op 4G ipv op Wifi?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3030Posts
  • 876Oplossingen
  • 1030Likes

Hey @Merian 
Heb je toevallig nog na de tip van @Energieboy contact gehad met Apple? Zo ja, wat is hier uitgekomen? Houd ons vooral op de hoogte, want we zijn reuze benieuwd.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic