Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes

6 maanden Netflix cadeau

http://voda.fo/ne/y6nc9Update 06-07-2015:
Indien je een e-mail hebt ontvangen waar in staat dat je Netflix-abonnement is opgezegd vanwege een betalingsprobleem kun je dit topic raadplegen.

Update 5-6-2015:
Wegens een fout in ons systeem zijn de maandelijkse Netflix kosten niet afgeschreven. Op de Vodafone rekening kan mogelijk een hoger bedrag onder het kopje Content staan. Kijk op je gespecificeerde rekening op My Vodafone onder Content (aankopen via mobiel internet) om te zien om welke periode het gaat. Excuses voor het ongemak! Heb je hier nog vragen over, stel je vraag in een reactie op dit bericht.

Update 12-03-2015:
De actieperiode van 6 maanden gratis Netflix is voor sommige mensen bijna voorbij. Helaas is er door Netflix naar deze klanten hierover een onjuiste e-mail gestuurd.
Mocht je deze e-mail ontvangen hebben, dan kun je die negeren. Vodafone zal jou op de hoogte stellen van de einddatum en over de opties die je hierna hebt.

Update 02-01-2015: De Netflix actie is momenteel voorbij. Klanten die hun bestelling voor of op 31 december hebben geplaatst kunnen wel nog gebruik maken van 6 maanden gratis Netflix.

NB: Registratie kan pas plaatsvinden nadat je de sms met de activatielink hebt ontvangen.


Met de introductie van 4G opende zich een wereld aan nieuwe mogelijkheden. Je kunt bijvoorbeeld jouw favoriete films en series overal kijken op je Smartphone via Netflix. En als je nu een Vodafone Red, Red Super of Red Plus abonnement óf de 1GB Videobundel aansluit krijg je ook nog 6 maanden Netflix cadeau! Ook als je vanaf 1 december 2014 via de Vodafone Winkel, Belcompany of telefonisch een nieuw Mobiel Breedband Basis of Mobiel Breedband Extra abonnement aansluit kun je gebruik maken van deze actie. Hoe cool is dat? Kijk op onze website voor meer informatie over deze actie en de voorwaarden.

Heb je na het lezen van onze actiepagina toch nog vragen? Hieronder beantwoorden we de meest gestelde vragen:
Voor wie geldt de actie?
In welke periode kan ik gebruik maken van deze actie?
Hoe vaak kan ik gebruik maken van de actie?
Ik voldoe aan de voorwaarden van de actie, maar ik heb geen sms ontvangen.
Ik ben al klant bij Netflix. Kan ik toch gebruik maken van de actie?
Hoe sluit ik Netflix aan op mijn Smartphone?
Ik heb problemen met het in gebruik nemen van Netflix. Wat kan ik doen?
Welk netwerk heb ik nodig om Netflix te kunnen kijken?
Hoeveel data gebruik ik per uur als ik Netflix kijk?
Hoe zit het met mijn datakosten?
Ik wil Netflix kijken, maar mijn databundel is bijna leeg. Wat kan ik doen?
Hoe kan ik mijn Netflix account opzeggen?
Hoe kan ik Netflix activeren met iTunes

Voor wie geldt de actie?
Netflix is voor 6 maanden inbegrepen bij een nieuwe aansluiting of een verlenging naar Red, Red Super of Red Plus abonnement. En ook als je vanaf 1 december 2014 via de Vodafone Winkel, Belcompany of telefonisch een nieuw Mobiel Breedband Basis of Mobiel Breedband Extra abonnement aansluit.
Wil je de actie aansluiten bij je nieuwe Mobiel Breedband Basis of Mobiel Breedband Extra abonnement (vanaf 1 december 2014)? Geef dan even je e-mailadres door bij je bestelling. Je ontvangt dan na ongeveer 10 dagen een e-mail met instructies voor de activatie.
Ben je al Vodafone klant? Sluit dan de 1GB Videobundel aan om gebruik te kunnen maken van deze actie. De eerste maand krijg je deze bundel naar rato, dus het aantal MB's is afhankelijk van de aansluitdatum. Je kunt deze bundel aansluiten als je een Bel+Sms+Web, Smart, Red Essential, Red of Red Super abonnement hebt. Dit kan op de volgende manier:

  • via My Vodafone
  • via de My Vodafone App
  • sms VIDEO BUNDEL AAN naar 4000
In welke periode kan ik gebruik maken van deze actie?

  • De actieperiode loopt van 1 september 2014 tot en met 31 december 2014
  • De actieperiode voor Mobiel Breedband Basis en Mobiel Breedband Extra loopt van 1 december 2014 tot en met 31 december 2014
  • Je kunt tot drie maanden na activatie van je abonnement of BloX de Netflix actie activeren
  • Nadat je je via offers.vodafone.com/nl hebt geregistreerd gaan de gratis zes maanden Netflix in
  • Na zes maanden wordt automatisch € 8,99 per maand in rekening gebracht, tenzij je tijdig opzegt. Je kunt je Netflix abonnement tot drie dagen voor het einde van de actieperiode opzeggen
Hoe vaak kan ik gebruik maken van de actie?
Je kunt maar één keer gebruik maken van Netflix actie

Ik voldoe aan de voorwaarden van de actie, maar ik heb geen sms ontvangen.
Heb je na activatie van je priceplan of BloX, na 12 dagen geen sms ontvangen? Ga dan met je telefoon naar offers.vodafone.com/nl. Zorg dat je bent verbonden met Vodafone via 2G, 3G of 4G. Via wifi kun je je niet registreren.

Ik ben al klant bij Netflix. Kan ik toch gebruik maken van de actie?
Als je al een Netflix account hebt kun je nog steeds profiteren van de actie. De waarde van deze actie (€ 53,94) wordt dan toegevoegd aan je bestaande Netflix account. De duur van de actie wordt bepaald door het type Netflix account waar je gebruik van maakt.

Hoe sluit ik Netflix aan op mijn Smartphone?
Volg de link uit de sms of gebruik deze link via je telefoon: offers.vodafone.com/nl.

NB: Zorg dat je bent verbonden met Vodafone via 2G, 3G of 4G. Via wifi kun je je niet registreren.
Vanaf daar doorloop je onderstaande 4 stappen.



Ik heb problemen met het in gebruik nemen van Netflix. Wat kan ik doen?
We raden je aan om even te wachten en dan opnieuw te beginnen via deze link via je telefoon: offers.vodafone.com/nl. Zorg dat je bent verbonden met Vodafone via 2G, 3G of 4G. Via wifi kun je je niet registreren. Heb je dat al een paar keer geprobeerd? Neem dan contact op met onze Smartphone Crew via 1201.
Heb je na registratie problemen met inloggen in Netflix? Neem dan contact via de NETFLIX support site: https://help.netflix.com/help. Vanaf daar kun je via live chat je probleem melden.

Welk netwerk heb ik nodig om Netflix te kunnen kijken?
Netflix werkt op 3G, 4G en Wi-Fi netwerken. Let op: er komen extra datakosten bij hetNetflix kijken in het buitenland. In het buitenland werkt Netflix alleen in de landen waar Netflix al live staat.

Hoeveel data gebruik ik per uur als ik Netflix kijk?
Het gebruik hangt af van de kwaliteit van de stream die op Netflix gekozen wordt. Je kunt dit instellen via https://www.netflix.com/youraccount. Ga dan naar Your Profile -> Playback settings.
Er zijn 3 verschillende instellingen (het gebruik is een schatting per stream):

  • Low (0.3 GB per uur)
  • Medium (SD: 0.7 GB per uur)
  • High (HD: 3 GB per uur, 3D: 4.7 GB per uur, Ultra HD 4K: 7 GB per uur)
  • Auto (hiermee wordt de hoogst mogelijke kwaliteit geleverd, gebaseerd op jouw actuele datasnelheid)
Hoe zit het met mijn datakosten?

  • Als je Netflix kijkt via je telefoon heb je een dataverbinding nodig
  • De verbruikskosten worden verrekend via de databundel van je abonnement
  • Is je databundel leeg, sluit dan een aanvullende databundel aan. Mogelijkheden vind je hier: www.vodafone.nl/flexibeledata
  • Wil je Netflix kijken in het buitenland? Dan betaal je wel extra datakosten. Bekijk de buitenlandse tarieven
Ik wil Netflix kijken, maar mijn databundel is bijna leeg. Wat kan ik doen?
Hoe kan ik mijn Netflix account opzeggen?

  • Dit kan via www.netflix.com/youraccount. 17 dagen voor het einde van de actieperiode sturen we je een sms. Netflix is tot drie dagen voor het einde van elke abonnementsmaand opzegbaar. Je hebt na de sms dus nog 14 dagen om op te zeggen. Na het afmelden kun je nog tot het einde van je laatste abonnementsmaand Netflix blijven kijken
  • Je kunt je Netflix abonnement gedurende de 6 maanden opzeggen en toch blijven kijken tot het einde van de promotieperiode
Hoe kan ik Netflix activeren met iTunes?

  • Als je Netflix met je iTunes account betaalt, ga dan svp eerst naar iTunes en zeg hier je betaling op.
  • Je kunt nu de activatie via Vodafone doorvoeren
  • Op het eind van de looptijd van de Vodafone actie, activeer je de betaling weer in iTunes (laat je het liever via Vodafone doorlopen, dan kan dat uiteraard ook)
  • Onder www.netflix.com/youraccount kun je zien dat het tegoed van Vodafone er bij geschreven is


Nu weet je écht alles over onze Netflix actie. Heb je nog vragen stel ze dan in dit topic.
Geen vragen? Ga dan lekker chillen en kijk naar jouw favoriete serie of film. En met Vodafone kan dat nu overal 😄




Mijn favoriete serie op Netflix is momenteel 'Orange is the new Black'. Wat is jouw favoriet?





170 Reacties 170
Cornelia1958

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik hebb6 maanden netflix gratis gekregen bij mijn abbo maar heb daar helemaal geen gebruik van gemaakt omdatbik het niet wou. Maar waarom ga ik dan nu toch rekeningen krijgen als ik het niet gebruik. Graag een antwoord!
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Cornelia1958

Oei dat is vervelend. Ik raad je aan om hiervoor contact op te nemen met de klantenservice. Vanuit hier wordt namelijk geen persoonlijk informatie gedeeld.
Mijn collega's van de klantenservice kunnen zien waar het mis gaat en jouw hierbij verder helpen. Mocht je nog andere vragen hebben dan hoor ik het natuurlijk graag van je.

Groetjes Stevied86
Anonymous
Niet van toepassing
Oranjewoud

Oei dat is vervelend. Ik raad je aan om hiervoor contact op te nemen met de klantenservice. Vanuit hier wordt namelijk geen persoonlijk informatie gedeeld.
Mijn collega's van de klantenservice kunnen zien waar het mis gaat en jouw hierbij verder helpen. Mocht je nog andere vragen hebben dan hoor ik het natuurlijk graag van je.

Waarschijnlijk heeft Cornelia1958 hetzelfde probleem en gaat er wat mis!

Groetjes Stevied86
ArnoudStasse

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier Helaas hetzelfde Probleem, geen berichtje gehad van Vodafone en nu ineens gaan ze het achteraf doorbelasten op mijn rekening. Case aangemaakt gisteren maar helaas nog niet gehoord. Ik ga er vanuit dat het netjes opgelost gaat worden.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey ArnoudStasse,

Goed dat je gebeld hebt met de klantenservice. Het is inderdaad mis gegaan betreft de netflix axtie. Er is inderdaad een Bulk sms uitgestuurd betreft deze kosten.
Gelukkig zijn mijn collega's op de smartphone crew hier verder goed over ingelicht over de kosten en wat er dient te gebeuren.

Groetjes Stevied86

MikeNZ2

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo,

September 2014 heb ik een Sony Xperia Z2 genomen met een Vodafone Red C abbonement. Hierbij zou ik 6/12? maanden NetFlix cadeau krijgen, welke ik ook gehad heb. Na 6 maanden kreeg ik een SMSje dat mijn NetFlix zou stoppen, een paar dagen later kreeg ik nog een SMSje, dat mijn accountgegevens verwisselt waren met die van een ander? en dat ik toch nog gratis NetFlix zou blijven ontvangen. Dit is ook zo geweest (geloof ik, gebruik het amper eigenlijk), maar nu kreeg ik afgelopen maandag een SMSje, dat VodaFone nog geen NetFlix in rekening had gebracht, de afgelopen tijd. En zijn er 2 maanden NetFlix verschenen op mijn factuur. Ik had destijd contact over NetFlix, en dit zou inderdaad niet kloppen, en blijven doorlopen.

Nu wou ik toch graag weten wat ik hieraan kan doen? Ik heb de maand hiervoor al zo'n 40€ extra kosten, mede door een 1 GB extra pakket, die ik eigenlijk niet eens wou, deze zou ik in de eerste instantie in het buitenland kunnen gebruiken, na activatie toch gehoord dat dit niet mogelijk was, en dat een medewerker hem weer uit zou zetten, deze was toch doorgelopen naar de volgende maand.

Mvg,
Mike


Anonymous
Niet van toepassing
Hey MikeNZ2

Dat is vervelend! 😞
Ik raad je aan om hier over contact op te nemen met de klantenservice afdeling smartphone crew.
Zij kunnen zien waar het mis gaat en naar een oplossing zoeken hiervoor.

Helaas kan ik je vanuit het forum niet verder helpen omdat hier op het forum geen prive gegevens worden gedeeld en het forum bedoeld is voor tips and tricks.

Groetjes Stevied86
MikeNZ2

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb contact gehad via de chat, zij gaven mij de link naar dit forum.
Anonymous
Niet van toepassing
ow dan hebben ze dat denk ik verkeerd gedaan. je kunt wel betreft netflix veel terug vinden hier maar betreft prive gegevens en betalingen etc doen wij verder hier niks ivm de privacy van de klant.

groetjes Stevied86
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic stond al in archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic