Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes

6 maanden Netflix cadeau

http://voda.fo/ne/y6nc9Update 06-07-2015:
Indien je een e-mail hebt ontvangen waar in staat dat je Netflix-abonnement is opgezegd vanwege een betalingsprobleem kun je dit topic raadplegen.

Update 5-6-2015:
Wegens een fout in ons systeem zijn de maandelijkse Netflix kosten niet afgeschreven. Op de Vodafone rekening kan mogelijk een hoger bedrag onder het kopje Content staan. Kijk op je gespecificeerde rekening op My Vodafone onder Content (aankopen via mobiel internet) om te zien om welke periode het gaat. Excuses voor het ongemak! Heb je hier nog vragen over, stel je vraag in een reactie op dit bericht.

Update 12-03-2015:
De actieperiode van 6 maanden gratis Netflix is voor sommige mensen bijna voorbij. Helaas is er door Netflix naar deze klanten hierover een onjuiste e-mail gestuurd.
Mocht je deze e-mail ontvangen hebben, dan kun je die negeren. Vodafone zal jou op de hoogte stellen van de einddatum en over de opties die je hierna hebt.

Update 02-01-2015: De Netflix actie is momenteel voorbij. Klanten die hun bestelling voor of op 31 december hebben geplaatst kunnen wel nog gebruik maken van 6 maanden gratis Netflix.

NB: Registratie kan pas plaatsvinden nadat je de sms met de activatielink hebt ontvangen.


Met de introductie van 4G opende zich een wereld aan nieuwe mogelijkheden. Je kunt bijvoorbeeld jouw favoriete films en series overal kijken op je Smartphone via Netflix. En als je nu een Vodafone Red, Red Super of Red Plus abonnement óf de 1GB Videobundel aansluit krijg je ook nog 6 maanden Netflix cadeau! Ook als je vanaf 1 december 2014 via de Vodafone Winkel, Belcompany of telefonisch een nieuw Mobiel Breedband Basis of Mobiel Breedband Extra abonnement aansluit kun je gebruik maken van deze actie. Hoe cool is dat? Kijk op onze website voor meer informatie over deze actie en de voorwaarden.

Heb je na het lezen van onze actiepagina toch nog vragen? Hieronder beantwoorden we de meest gestelde vragen:
Voor wie geldt de actie?
In welke periode kan ik gebruik maken van deze actie?
Hoe vaak kan ik gebruik maken van de actie?
Ik voldoe aan de voorwaarden van de actie, maar ik heb geen sms ontvangen.
Ik ben al klant bij Netflix. Kan ik toch gebruik maken van de actie?
Hoe sluit ik Netflix aan op mijn Smartphone?
Ik heb problemen met het in gebruik nemen van Netflix. Wat kan ik doen?
Welk netwerk heb ik nodig om Netflix te kunnen kijken?
Hoeveel data gebruik ik per uur als ik Netflix kijk?
Hoe zit het met mijn datakosten?
Ik wil Netflix kijken, maar mijn databundel is bijna leeg. Wat kan ik doen?
Hoe kan ik mijn Netflix account opzeggen?
Hoe kan ik Netflix activeren met iTunes

Voor wie geldt de actie?
Netflix is voor 6 maanden inbegrepen bij een nieuwe aansluiting of een verlenging naar Red, Red Super of Red Plus abonnement. En ook als je vanaf 1 december 2014 via de Vodafone Winkel, Belcompany of telefonisch een nieuw Mobiel Breedband Basis of Mobiel Breedband Extra abonnement aansluit.
Wil je de actie aansluiten bij je nieuwe Mobiel Breedband Basis of Mobiel Breedband Extra abonnement (vanaf 1 december 2014)? Geef dan even je e-mailadres door bij je bestelling. Je ontvangt dan na ongeveer 10 dagen een e-mail met instructies voor de activatie.
Ben je al Vodafone klant? Sluit dan de 1GB Videobundel aan om gebruik te kunnen maken van deze actie. De eerste maand krijg je deze bundel naar rato, dus het aantal MB's is afhankelijk van de aansluitdatum. Je kunt deze bundel aansluiten als je een Bel+Sms+Web, Smart, Red Essential, Red of Red Super abonnement hebt. Dit kan op de volgende manier:

  • via My Vodafone
  • via de My Vodafone App
  • sms VIDEO BUNDEL AAN naar 4000
In welke periode kan ik gebruik maken van deze actie?

  • De actieperiode loopt van 1 september 2014 tot en met 31 december 2014
  • De actieperiode voor Mobiel Breedband Basis en Mobiel Breedband Extra loopt van 1 december 2014 tot en met 31 december 2014
  • Je kunt tot drie maanden na activatie van je abonnement of BloX de Netflix actie activeren
  • Nadat je je via offers.vodafone.com/nl hebt geregistreerd gaan de gratis zes maanden Netflix in
  • Na zes maanden wordt automatisch € 8,99 per maand in rekening gebracht, tenzij je tijdig opzegt. Je kunt je Netflix abonnement tot drie dagen voor het einde van de actieperiode opzeggen
Hoe vaak kan ik gebruik maken van de actie?
Je kunt maar één keer gebruik maken van Netflix actie

Ik voldoe aan de voorwaarden van de actie, maar ik heb geen sms ontvangen.
Heb je na activatie van je priceplan of BloX, na 12 dagen geen sms ontvangen? Ga dan met je telefoon naar offers.vodafone.com/nl. Zorg dat je bent verbonden met Vodafone via 2G, 3G of 4G. Via wifi kun je je niet registreren.

Ik ben al klant bij Netflix. Kan ik toch gebruik maken van de actie?
Als je al een Netflix account hebt kun je nog steeds profiteren van de actie. De waarde van deze actie (€ 53,94) wordt dan toegevoegd aan je bestaande Netflix account. De duur van de actie wordt bepaald door het type Netflix account waar je gebruik van maakt.

Hoe sluit ik Netflix aan op mijn Smartphone?
Volg de link uit de sms of gebruik deze link via je telefoon: offers.vodafone.com/nl.

NB: Zorg dat je bent verbonden met Vodafone via 2G, 3G of 4G. Via wifi kun je je niet registreren.
Vanaf daar doorloop je onderstaande 4 stappen.



Ik heb problemen met het in gebruik nemen van Netflix. Wat kan ik doen?
We raden je aan om even te wachten en dan opnieuw te beginnen via deze link via je telefoon: offers.vodafone.com/nl. Zorg dat je bent verbonden met Vodafone via 2G, 3G of 4G. Via wifi kun je je niet registreren. Heb je dat al een paar keer geprobeerd? Neem dan contact op met onze Smartphone Crew via 1201.
Heb je na registratie problemen met inloggen in Netflix? Neem dan contact via de NETFLIX support site: https://help.netflix.com/help. Vanaf daar kun je via live chat je probleem melden.

Welk netwerk heb ik nodig om Netflix te kunnen kijken?
Netflix werkt op 3G, 4G en Wi-Fi netwerken. Let op: er komen extra datakosten bij hetNetflix kijken in het buitenland. In het buitenland werkt Netflix alleen in de landen waar Netflix al live staat.

Hoeveel data gebruik ik per uur als ik Netflix kijk?
Het gebruik hangt af van de kwaliteit van de stream die op Netflix gekozen wordt. Je kunt dit instellen via https://www.netflix.com/youraccount. Ga dan naar Your Profile -> Playback settings.
Er zijn 3 verschillende instellingen (het gebruik is een schatting per stream):

  • Low (0.3 GB per uur)
  • Medium (SD: 0.7 GB per uur)
  • High (HD: 3 GB per uur, 3D: 4.7 GB per uur, Ultra HD 4K: 7 GB per uur)
  • Auto (hiermee wordt de hoogst mogelijke kwaliteit geleverd, gebaseerd op jouw actuele datasnelheid)
Hoe zit het met mijn datakosten?

  • Als je Netflix kijkt via je telefoon heb je een dataverbinding nodig
  • De verbruikskosten worden verrekend via de databundel van je abonnement
  • Is je databundel leeg, sluit dan een aanvullende databundel aan. Mogelijkheden vind je hier: www.vodafone.nl/flexibeledata
  • Wil je Netflix kijken in het buitenland? Dan betaal je wel extra datakosten. Bekijk de buitenlandse tarieven
Ik wil Netflix kijken, maar mijn databundel is bijna leeg. Wat kan ik doen?
Hoe kan ik mijn Netflix account opzeggen?

  • Dit kan via www.netflix.com/youraccount. 17 dagen voor het einde van de actieperiode sturen we je een sms. Netflix is tot drie dagen voor het einde van elke abonnementsmaand opzegbaar. Je hebt na de sms dus nog 14 dagen om op te zeggen. Na het afmelden kun je nog tot het einde van je laatste abonnementsmaand Netflix blijven kijken
  • Je kunt je Netflix abonnement gedurende de 6 maanden opzeggen en toch blijven kijken tot het einde van de promotieperiode
Hoe kan ik Netflix activeren met iTunes?

  • Als je Netflix met je iTunes account betaalt, ga dan svp eerst naar iTunes en zeg hier je betaling op.
  • Je kunt nu de activatie via Vodafone doorvoeren
  • Op het eind van de looptijd van de Vodafone actie, activeer je de betaling weer in iTunes (laat je het liever via Vodafone doorlopen, dan kan dat uiteraard ook)
  • Onder www.netflix.com/youraccount kun je zien dat het tegoed van Vodafone er bij geschreven is


Nu weet je écht alles over onze Netflix actie. Heb je nog vragen stel ze dan in dit topic.
Geen vragen? Ga dan lekker chillen en kijk naar jouw favoriete serie of film. En met Vodafone kan dat nu overal 😄




Mijn favoriete serie op Netflix is momenteel 'Orange is the new Black'. Wat is jouw favoriet?





170 Reacties 170
sandra66

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
OOk ik heb het probleem. Maar nog steeds bij de genoemde oplossing. Dezelfde boodschap!
manie

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt@pprins!

Dit was de goude tip.
Ga de actie NIET voltooien via WiFi of via je Desktop, het is cruciaal om op 3G te zitten.
Zo weet Vodafone je nummer en match die bij de actie.

Het is mij nu ook eindelijk gelukt 🙂
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @sandra66,

Zie de tip van @manie. Ben je misschien verbonden met wifi tijdens de registratie?
sandra66

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
woensdag lukte het ook niet op 3g, vandaag weer geprobeert maar krijg nog steeds de boodschap " Sorry! Netflix couldn't find a customer for msisdn: 31652xxxxx
sandra66

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@marc, ik heb ook al contact gehad met netflix, zij zeggen dat ik in mijn netflix account (ik heb al een ab.) een 10-cijferige promotiecode kan invoeren. Hoe kom ik aan deze code?

Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @sandra66,

Je nummer en de bijbehorende promotie worden normaal automatisch herkend. Ik raad je aan om hierover contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan ook via Twitter of Facebook, je kunt dan naar dit topic verwijzen. Hierbij zijn namelijk je gegevens nodig. Het Forum is hier voor niet geschikt.
BeRei

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb me aangemeld via de link in de sms en ik was al een bestaande klant van Netflix. Waar in mijn Netflix-account zie ik nu dat ik zes maanden Netflix-tegoed gekregen heb? Ik kan het nergens vinden bij 'Mijn Account' of iets dergelijks.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé BeRei,

In de startpost staat het volgende:

Ik ben al klant bij Netflix. Kan ik toch gebruik maken van de actie?
Als je al een Netflix account hebt kun je nog steeds profiteren van de actie. De waarde van deze actie (€ 53,94) wordt dan toegevoegd aan je bestaande Netflix account.

Hoe kijk je de status van je tegoed na? Hier staat het bedrag dus niet bij?
BeRei

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Netflix heeft geen tegoed. Er wordt gewoon elke maand een vast bedrag van m'n creditcard gehaald.
Plonge

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Aan deze kant dezelfde zorgen. Mijn netflix gaat via mijn CC. Bij mijn account verschijnt geen tegoed.
Waar vinden we ons tegoed terug?
BeRei

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Het blijft nu wel heel lang stil. Krijg ik nog antwoord op mijn en Plonge zijn vraag?
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@BeRei @Plonge

Het is en blijft een forum, dat eigenlijk bedoeld is zodat klanten elkaar met vragen kunnen helpen. Dit is geen klantenservicekanaal dus het kan even duren totdat een moderator reageert. Als je liever sneller een reactie hebt van een Vodafone medewerker kun je het beste even bellen met onze klantenservice.

Ik heb het wel nog voor je nagekeken en het zou dan eigenlijk bij 'mijn account' moeten staan. Hiervoor moet je wel inloggen via de website, en niet via de Netflix app. Zouden jullie dit eens kunnen proberen?

Als daar ook geen tegoed staat, check dan even of de aanmelding wel is gelukt. Hebben jullie wel de sms ontvangen? Zo ja, sinds wanneer hebben jullie het gratis abonnement dan geactiveerd? Er zou dan namelijk geen afschrijving van je creditcard meer mogen plaatsvinden.
BeRei

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik had al contact opgenomen met Vodafone klantenservice, maar die hadden geen idee. Ik heb inderdaad gewoon ingelogd op de website van Netflix, maar zoals eerder gemeld is daar niks te zien. Ik heb me 29 september via de link in de sms aangemeld, heb nog wel een screenshotje van de bevestiging daarvan genaakt. Het was wel makkelijk geweest als je van Netflix (of Vodafone) een mailtje gekregen had ter bevestiging.

Netflix wordt normaal gesproken elke 12e van de maand van mijn creditcard afgeschreven.
Plonge

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Goedemidda,
Voor mij geld hetzelfde als@BeRei, netflix wordt via iTunes maandelijks afgeschreven van mijn CC.
Op het account van netflix is geen tegoed te zien.
Ik heb nog de oude voorwaarden bij netflix wat betreft de maandelijkse kosten. Ik ga dus niet voor een paar maanden mijn abbo opzeggen en kijken via vodafoon.

Graag zie ik het tegoed in mijn vodafoon account omdat ik bij netflix geen tegoed kan opbouwen.
Met vriendelijke groet, Jos.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Ik zou jullie toch willen vragen om af te wachten of er een betaling plaatsvindt via jullie creditcard. Vanaf het moment dat het gratis account is geactiveerd zou er namelijk geen betaling meer mogen plaatsvinden. Als dat wel nog gebeurt nadat het gratis account actief is hoor ik het graag.
gvgestel

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Wanneer je dit via de tefoon doet werkt het inderdaad. Als je al een Netflix abonnenent hebt, dan zie je het volgende bij de factureringsgegevens in je Netflix account:

sabine1979

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb mijn abonnement verlengd maar krijg geen sms om netflix te activeren en het lukt ook niet via de link. Dan zegt ie sorry geen entertainment
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @sabine1979
Hee wat leuk dat je de weg naar ons forum hebt gevonden& natuurlijk ook dat je verlengd hebt:D
Na je verlenging zetten we je abonnement om en dan kan het tot een week duren voordat je het sms bericht krijgt. Ik kan uit je bericht niet opmaken of je dit al hebt ontvangen. Mocht je daarna nog steeds problemen ondervinden, dan vind je op onze Netflix site ook een mogelijkheid voor technische ondersteuning. Deze gebeurt door Netflix zelf.

Groetjes
sabine1979

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb mijn abonnement op 14 september verlengd, en heb nog steeds geen sms ontvangen.
Ik heb ook al mailverkeer gehad met vodafone en die xouden het spoedig oplossen maar dat is alweer een week geleden. Sindsdien heb ik niks meer gehoord.
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hoi @sabine1979
Ow ok, dat van het mail verkeer was niet bekend.
Dan komt het beslist in orde.
Gr Per
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic