Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes

6 maanden Netflix cadeau

http://voda.fo/ne/y6nc9Update 06-07-2015:
Indien je een e-mail hebt ontvangen waar in staat dat je Netflix-abonnement is opgezegd vanwege een betalingsprobleem kun je dit topic raadplegen.

Update 5-6-2015:
Wegens een fout in ons systeem zijn de maandelijkse Netflix kosten niet afgeschreven. Op de Vodafone rekening kan mogelijk een hoger bedrag onder het kopje Content staan. Kijk op je gespecificeerde rekening op My Vodafone onder Content (aankopen via mobiel internet) om te zien om welke periode het gaat. Excuses voor het ongemak! Heb je hier nog vragen over, stel je vraag in een reactie op dit bericht.

Update 12-03-2015:
De actieperiode van 6 maanden gratis Netflix is voor sommige mensen bijna voorbij. Helaas is er door Netflix naar deze klanten hierover een onjuiste e-mail gestuurd.
Mocht je deze e-mail ontvangen hebben, dan kun je die negeren. Vodafone zal jou op de hoogte stellen van de einddatum en over de opties die je hierna hebt.

Update 02-01-2015: De Netflix actie is momenteel voorbij. Klanten die hun bestelling voor of op 31 december hebben geplaatst kunnen wel nog gebruik maken van 6 maanden gratis Netflix.

NB: Registratie kan pas plaatsvinden nadat je de sms met de activatielink hebt ontvangen.


Met de introductie van 4G opende zich een wereld aan nieuwe mogelijkheden. Je kunt bijvoorbeeld jouw favoriete films en series overal kijken op je Smartphone via Netflix. En als je nu een Vodafone Red, Red Super of Red Plus abonnement óf de 1GB Videobundel aansluit krijg je ook nog 6 maanden Netflix cadeau! Ook als je vanaf 1 december 2014 via de Vodafone Winkel, Belcompany of telefonisch een nieuw Mobiel Breedband Basis of Mobiel Breedband Extra abonnement aansluit kun je gebruik maken van deze actie. Hoe cool is dat? Kijk op onze website voor meer informatie over deze actie en de voorwaarden.

Heb je na het lezen van onze actiepagina toch nog vragen? Hieronder beantwoorden we de meest gestelde vragen:
Voor wie geldt de actie?
In welke periode kan ik gebruik maken van deze actie?
Hoe vaak kan ik gebruik maken van de actie?
Ik voldoe aan de voorwaarden van de actie, maar ik heb geen sms ontvangen.
Ik ben al klant bij Netflix. Kan ik toch gebruik maken van de actie?
Hoe sluit ik Netflix aan op mijn Smartphone?
Ik heb problemen met het in gebruik nemen van Netflix. Wat kan ik doen?
Welk netwerk heb ik nodig om Netflix te kunnen kijken?
Hoeveel data gebruik ik per uur als ik Netflix kijk?
Hoe zit het met mijn datakosten?
Ik wil Netflix kijken, maar mijn databundel is bijna leeg. Wat kan ik doen?
Hoe kan ik mijn Netflix account opzeggen?
Hoe kan ik Netflix activeren met iTunes

Voor wie geldt de actie?
Netflix is voor 6 maanden inbegrepen bij een nieuwe aansluiting of een verlenging naar Red, Red Super of Red Plus abonnement. En ook als je vanaf 1 december 2014 via de Vodafone Winkel, Belcompany of telefonisch een nieuw Mobiel Breedband Basis of Mobiel Breedband Extra abonnement aansluit.
Wil je de actie aansluiten bij je nieuwe Mobiel Breedband Basis of Mobiel Breedband Extra abonnement (vanaf 1 december 2014)? Geef dan even je e-mailadres door bij je bestelling. Je ontvangt dan na ongeveer 10 dagen een e-mail met instructies voor de activatie.
Ben je al Vodafone klant? Sluit dan de 1GB Videobundel aan om gebruik te kunnen maken van deze actie. De eerste maand krijg je deze bundel naar rato, dus het aantal MB's is afhankelijk van de aansluitdatum. Je kunt deze bundel aansluiten als je een Bel+Sms+Web, Smart, Red Essential, Red of Red Super abonnement hebt. Dit kan op de volgende manier:

  • via My Vodafone
  • via de My Vodafone App
  • sms VIDEO BUNDEL AAN naar 4000
In welke periode kan ik gebruik maken van deze actie?

  • De actieperiode loopt van 1 september 2014 tot en met 31 december 2014
  • De actieperiode voor Mobiel Breedband Basis en Mobiel Breedband Extra loopt van 1 december 2014 tot en met 31 december 2014
  • Je kunt tot drie maanden na activatie van je abonnement of BloX de Netflix actie activeren
  • Nadat je je via offers.vodafone.com/nl hebt geregistreerd gaan de gratis zes maanden Netflix in
  • Na zes maanden wordt automatisch € 8,99 per maand in rekening gebracht, tenzij je tijdig opzegt. Je kunt je Netflix abonnement tot drie dagen voor het einde van de actieperiode opzeggen
Hoe vaak kan ik gebruik maken van de actie?
Je kunt maar één keer gebruik maken van Netflix actie

Ik voldoe aan de voorwaarden van de actie, maar ik heb geen sms ontvangen.
Heb je na activatie van je priceplan of BloX, na 12 dagen geen sms ontvangen? Ga dan met je telefoon naar offers.vodafone.com/nl. Zorg dat je bent verbonden met Vodafone via 2G, 3G of 4G. Via wifi kun je je niet registreren.

Ik ben al klant bij Netflix. Kan ik toch gebruik maken van de actie?
Als je al een Netflix account hebt kun je nog steeds profiteren van de actie. De waarde van deze actie (€ 53,94) wordt dan toegevoegd aan je bestaande Netflix account. De duur van de actie wordt bepaald door het type Netflix account waar je gebruik van maakt.

Hoe sluit ik Netflix aan op mijn Smartphone?
Volg de link uit de sms of gebruik deze link via je telefoon: offers.vodafone.com/nl.

NB: Zorg dat je bent verbonden met Vodafone via 2G, 3G of 4G. Via wifi kun je je niet registreren.
Vanaf daar doorloop je onderstaande 4 stappen.



Ik heb problemen met het in gebruik nemen van Netflix. Wat kan ik doen?
We raden je aan om even te wachten en dan opnieuw te beginnen via deze link via je telefoon: offers.vodafone.com/nl. Zorg dat je bent verbonden met Vodafone via 2G, 3G of 4G. Via wifi kun je je niet registreren. Heb je dat al een paar keer geprobeerd? Neem dan contact op met onze Smartphone Crew via 1201.
Heb je na registratie problemen met inloggen in Netflix? Neem dan contact via de NETFLIX support site: https://help.netflix.com/help. Vanaf daar kun je via live chat je probleem melden.

Welk netwerk heb ik nodig om Netflix te kunnen kijken?
Netflix werkt op 3G, 4G en Wi-Fi netwerken. Let op: er komen extra datakosten bij hetNetflix kijken in het buitenland. In het buitenland werkt Netflix alleen in de landen waar Netflix al live staat.

Hoeveel data gebruik ik per uur als ik Netflix kijk?
Het gebruik hangt af van de kwaliteit van de stream die op Netflix gekozen wordt. Je kunt dit instellen via https://www.netflix.com/youraccount. Ga dan naar Your Profile -> Playback settings.
Er zijn 3 verschillende instellingen (het gebruik is een schatting per stream):

  • Low (0.3 GB per uur)
  • Medium (SD: 0.7 GB per uur)
  • High (HD: 3 GB per uur, 3D: 4.7 GB per uur, Ultra HD 4K: 7 GB per uur)
  • Auto (hiermee wordt de hoogst mogelijke kwaliteit geleverd, gebaseerd op jouw actuele datasnelheid)
Hoe zit het met mijn datakosten?

  • Als je Netflix kijkt via je telefoon heb je een dataverbinding nodig
  • De verbruikskosten worden verrekend via de databundel van je abonnement
  • Is je databundel leeg, sluit dan een aanvullende databundel aan. Mogelijkheden vind je hier: www.vodafone.nl/flexibeledata
  • Wil je Netflix kijken in het buitenland? Dan betaal je wel extra datakosten. Bekijk de buitenlandse tarieven
Ik wil Netflix kijken, maar mijn databundel is bijna leeg. Wat kan ik doen?
Hoe kan ik mijn Netflix account opzeggen?

  • Dit kan via www.netflix.com/youraccount. 17 dagen voor het einde van de actieperiode sturen we je een sms. Netflix is tot drie dagen voor het einde van elke abonnementsmaand opzegbaar. Je hebt na de sms dus nog 14 dagen om op te zeggen. Na het afmelden kun je nog tot het einde van je laatste abonnementsmaand Netflix blijven kijken
  • Je kunt je Netflix abonnement gedurende de 6 maanden opzeggen en toch blijven kijken tot het einde van de promotieperiode
Hoe kan ik Netflix activeren met iTunes?

  • Als je Netflix met je iTunes account betaalt, ga dan svp eerst naar iTunes en zeg hier je betaling op.
  • Je kunt nu de activatie via Vodafone doorvoeren
  • Op het eind van de looptijd van de Vodafone actie, activeer je de betaling weer in iTunes (laat je het liever via Vodafone doorlopen, dan kan dat uiteraard ook)
  • Onder www.netflix.com/youraccount kun je zien dat het tegoed van Vodafone er bij geschreven is


Nu weet je écht alles over onze Netflix actie. Heb je nog vragen stel ze dan in dit topic.
Geen vragen? Ga dan lekker chillen en kijk naar jouw favoriete serie of film. En met Vodafone kan dat nu overal 😄




Mijn favoriete serie op Netflix is momenteel 'Orange is the new Black'. Wat is jouw favoriet?





170 Reacties 170
amco

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedenavond,

Ik heb gisteren een sms gehad dat ik als onderdeel van mijn abbonement 6 mnd netflix kado krijg.

als ik naar de aangegeven link ga om eea te activeren dan krijg ik de volgende melding:

"Er zijn op dit moment geen andere Entertainment pakketten beschikbaar. Bekijk deze sectie geregeld om op de hoogte te blijven"

en nu? ik heb het sms berichtje gisteren gehad. Ik heb ook nog geen netflix account.

vriendelijke groeten,
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @amco,

Dat is niet handig! Heb je wel al een aantal stappen geprobeerd zoals beschreven in dit topic? Zo ja, welke precies? Wanneer het met deze stappen ook niet is gelukt kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice.
Thewessen

Stamgast
  • 76Posts
  • 2Oplossingen
  • 19Likes
@amco

Ik neem aan dat je nieuwe abonnement wel voor 1 januari 2015 afgesloten of verlengd is, maar dat zal wel zo zijn daar je anders de beteffende SMS niet gekregen zou hebben. De actie liep immers t/m 31 december 2014. Ik kreeg in eerste instantie dezelfde melding ("Er zijn op dit moment geen andere Entertainment pakketten beschikbaar. Bekijk deze sectie geregeld om op de hoogte te blijven"), maar na telefonisch contact met de klantenservice van Vodafone hebben zij dit probleem prima voor mij opgelost (na te lezen in mijn eerdere posts in dit topic). Het hele proces heeft ongeveer 2 weken geduurd, maar het is wel opgelost. Dus zoals @Marc- reeds aangaf, even contact opnemen met de klantenservice. Succes ????.

Groet, Marcel
Ellesdb

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb na afsluiten van mijn nieuwe abonnement een link per sms ontvangen voor Netflix. Ik heb al meerder keren getracht deze te activeren, maar na het invoeren van de sms-code, geeft hij aan dat er niets is.
Kan iemand mij hiermee helpen?
Inigo

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mooie verlakkerij die 'gratis Netflix' van Vodafone. Ik heb bij Vodafone zelf een nieuw toeste gekocht met een Red abonnement, waar ten tijde van aankoop duidelijk bij stond "inclusief 6 maanden Netflix". Aanmelden lukt ook bij mij niet dus gebeld met de klantenservice. Reactie: "de verkoper heeft u verkeerd geïnformeerd, u komt hiervoor niet in aanmerking". Waarop ik herhaal: Vodafone is die verkoper! Reactie: "dat vind ik heel spijtig voor u maar ik kan niets voor u doen".

Belofte maakt schuld toch? Vodafone stuurt de klant wederom met een kluitje in het riet. "U kunt op de site wel een klachtenformulier vinden". Ook zo lekker klantgericht. Ik moet een formulier zoeken omdat Vodafone de belofte niet nakomt, de telefonist (die er ook mee zat) het niet kan oplossen en het fenomeen email bij Vodafone nonexistent is.

Ga zo door en ik zet alle abonnementen over naar een concurrent die wel de beloften nakomt en wel klantgericht is.
Thewessen

Stamgast
  • 76Posts
  • 2Oplossingen
  • 19Likes
@Inigo

Op welke datum heb je je abonnement afgesloten (of verlengd), en wel Red-abonnement betreft het precies?
hjb012

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Helaas kom ik niet verder dan bovenstaande (vanaf mijn Samsung Galaxy Note 4 met LTE ontvangst aan)

Graag een reactie.
Bij de website via de pc wordt mijn mobiele nummer niet herkend als Vodafone nummer. (het is van origine een Orange en daarna een T-mobile nummer geweest)
Astrid
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
@hjb012 Is jouw abonnement nog niet zo lang geleden aangepast naar jouw nieuwe abonnementsvorm? Houd er dan rekening mee dat het tot 10 werkdagen kan duren voordat de code werkt. In dat geval raad ik je aan om nog even af te wachten.
- Krijg je daarna nog steeds een vreemde melding? Via het forum kunnen we dit niet voor je uitzoeken.Neem even contact met ons op via Facebook. Stuur een Facebook Privébericht met de afbeelding van jouw scherm waarop deze melding staat. Zo kan onze technische dienst sneller achterhalen wat er aan de hand is. Verder hebben we de volgende gegevens nodig:

  • je naam
  • mobiele nummer
  • merk/type toestel
  • jouw e-mailadres dat je bij de registratie wenst te gebruiken. Vermeld ook even:
  • welk abonnement heb je?
  • wanneer is het in gegaan?
  • welke foutmelding krijg je?
  • Begin je bericht met FORUM NETFLIX. Dan zien we meteen wat er aan de hand is.
belboen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb een nieuw abonnement bij jullie afgesloten waarbij 6 maanden netflix zaten. ik heb al een netflix account.
na contact met jullie technische dienst via facebook heb ik vandaag de activatielink ontvangen.

wanneer ik op mijn telefoon, via 4g de link gebruik gaat alles goed, totdat ik aangeef dat ik al lid ben. Dan log ik in en krijg vervolgens alleen maar mijn gegevens binnen netflix te zien, nergens een coupon of kortingscode te bekennen, ik zie ook nergens tegoed bijgeschreven of een andere einddatum.
Hoe kan ik zien of de activatie gelukt is?

Ik heb alle stappen opnieuw doorlopen en dan gebeurt hetzelfde....



Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @belboen,

Fijn dat je de activatielink hebt ontvangen! Het lijkt erop dat de activering van de code goed is gegaan. Ik raad je aan om hierover met Netflix contact op te nemen. Dan kan worden gekeken of alles binnen het Netflix account goed gaat.
martijnte83

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Hallo

op 27 december hebben we een abonnement afgesloten bij belcompany en deze is in gegaan op 31 december.
Nu hebben wij geen sms ontvangen voor 6 maanden netflix, ook heb ik al meerdere keren geprobeerd het via de site voor elkaar te krijgen. Maar daar staat dat ik geen entertaimant heb iets in die richting.
Zou het erg jammer vinden als we dit nu niet kunnen krijgen, aangezien we het gewoon binnen de actieperoide aangeschaft hebben.
Hoe moet dit nu opgelost worden?

mvg
martijn
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Martijn, dan is er inderdaad iets niet goed gegaan. Ik raad je aan om hierover even contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen dit dan verder voor je nakijken.
Pjotrvt

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Vodofoners,

Aan een langen lijst vragen/opmerkingen/klachten over de Vodafone-deal met Netflix ga ik er 1 toevoegen;
Ik heb mijn abo (Vodafone Red) afgesloten in september, ingangsdatum december 2014.
Registratie bij Netflix heb ik pas in januari gedaan, omdat ik eerst moest wachten op bericht hierover, vervolgens liep het kreng vast, toen was ik op vakantie.
Met veel pijn en moeite, maar registratie is gelukt!
Nu krijg ik te horen dat mijn gratis periode over 2 weken afloopt...
Begin toch een beetje het gevoel te krijgen dat ik met een lokkertje ben binnen gehaald, maar dat het allemaal minder mooi is dan beloofd.
Kunnen jullie het tegendeel bewijzen?
Zou dit graag opgelost zien, ben er zelf na tien keer proberen wel klaar mee, dus wil jullie vragen om de handschoen op te pakken.
Hoor ik van jullie?
Groeten,
Een nieuwe Vodafone-klant
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo@Pjotrvt, Dat is natuurlijk een valse start. Zoals je wellicht al hebt gelezen kunnen we via het forum geen specifieke problemen nakijken en dien je hiervoor contact met onze klantenservice op te nemen. Onze collega's kunnen dan voor je nakijken wat er mogelijk is om dit op te lossen.
Manu

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb vanochtend al 6 verschillende afdelingen gesproken betreft mijn Netflix abonnement. 😞

Ik heb besloten de overstap naar vodafone te maken en daarom in december online sim-only abonnement afgesloten.Bij de aflevering van mijn bestelling zat 6 maanden Netflix cadeau. Geen sms gehad dus uiteindelijk naar Vodafone gebeld. Vandaag ontving ik de sms, maar die werkte vervolgens niet. Terug gebeld, toen zeiden ze dat ik het op een vaste computer moet proberen. Gedaan. Toen bleek er geen entertainmentpakket beschikbaar te zijn. Vervolgens wéér terug gebeld. Toen bleek de actie te zijn verlopen, maar dat vonden ze raar omdat de bestelling in december is geplaatst. Werd ik doorverwezen naar Netflix. Die zeiden niets te kunnen doen omdat ze in opdracht van Vodafone handelen. Wéér teruggebeld naar Vodafone en daar verwezen ze mij naar een andere afdeling. Die gebeld en die zeiden dat ik het beste een melding kon maken op dit forum. Nou.. Here I am 🙂

Hoe krijg ik die 6 maanden Netflix cadeau?

Alvast bedankt voor de hulp!
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hoi Manu,
Laat ik allereerst het positieve eruit halen: Bedankt dat je naar ons bent overgestapt!!
Er zijn inderdaad issues geweest met het aansluiten van Netflix. Alles wat er tot nu bij ons is aangekaart is opgelost. Ik begrijp uit jouw post dat jouw case nog niet is afgehandeld cq doorgezet naar de technici.
Niet handig en moet dus opgelost worden. Via het forum kunnen we echter geen individuele cases afhandelen (info die we nodig hebben is privacygevoelig en kan dus niet openbaar geplaatst worden)
Je zou ervoor kunnen kiezen om een berichtje op onze Facebook tijdlijn te plaatsen. Of een collega van de klantenservice (nummer 1201) te vragen om een case erover aan te maken.
Onze techneuten gaan er dan zo snel mogelijk mee aan de slag.
Gr Per
DJSutherland

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemiddag,

Ik heb op 6 november 2014 een contract afgesloten met ingangsdatum 2 januari 2015, nadat ik een sms heb gehad op 5 januari 2015 heb ik vervolgens geprobeerd mijn netflix abonnement te activeren.

Op 16 januari heb ik wederom een sms ontvangen dat mijn netflix account is geactiveerd.

Mijn vraag is, hoe en wanneer? welke account bij Netflix? ik krijg gewoon maandelijks rekeningen van Netflix.

Als ik naar de link ga die in mijn sms is aangegeven, krijg ik de volgende melding:

"Er zijn op dit moment geen andere Entertainment pakketten beschikbaar.

Nadat ik de helpdesk via de chat gesproken had moest ik me bij Facebook melden; vandaag krijg ik de melding dat ik weer bij de forum moet melden.

Leuk dat ge ping-pong!

Graag een reactie/actie?

Met vriendelijke groet,
David (een nieuwe klant)
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @DJSutherland ,

Uiteraard lastig dat het zo niet lukt! Helaas kunnen we je hiermee via het forum niet helpen. Zoals in de regels van dit board staat beschreven is het forum niet bedoeld voor klachten waarvoor je hulp nodig hebt van onze klantenservice. Via onze klantenservice kunnen we je verder helpen. Dat kan ook via Facebook. Je kunt hiervoor verwijzen naar dit bericht. Via Facebook kun je wel voor tips worden verwezen naar het Forum, echter niet voor het contacteren van de klantenservice.
SwordFish

Stamgast
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Mooi is dat, wij zouden een berichtje krijgen als je actieperiode bijna afgelopen was zodat je tijdig kon opzeggen. Nu moet ik als nog betalen. Bedankt
Oranjewoud

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben een van de klanten die een mail van Netflix heeft ontvangen. Zie de update van 12 maart. Ik zou geïnformeerd worden over de mogelijkheden en kosten. Nog niets ontvangen.

Nu krijg ik een sms

Sorry, we hebben je Netflix kosten de afgelopen periode nog niet in rekening gebracht. Daarom is je eerstvolgende rekening wat hoger. Hoeveel het is en om welke periode het gaat kun je vinden op je rekening in MyVodafone onder het kopje 'Content'. Meer info? Kijk op http://voda.fo/ne/vl7fp

Wat gaat er hier allemaal mis! Ik zou geïnformeerd worden en dan een keuze kunnen maken. Blijkbaar is die keuze al voor mij gemaakt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic