Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes

6 maanden Netflix cadeau

http://voda.fo/ne/y6nc9Update 06-07-2015:
Indien je een e-mail hebt ontvangen waar in staat dat je Netflix-abonnement is opgezegd vanwege een betalingsprobleem kun je dit topic raadplegen.

Update 5-6-2015:
Wegens een fout in ons systeem zijn de maandelijkse Netflix kosten niet afgeschreven. Op de Vodafone rekening kan mogelijk een hoger bedrag onder het kopje Content staan. Kijk op je gespecificeerde rekening op My Vodafone onder Content (aankopen via mobiel internet) om te zien om welke periode het gaat. Excuses voor het ongemak! Heb je hier nog vragen over, stel je vraag in een reactie op dit bericht.

Update 12-03-2015:
De actieperiode van 6 maanden gratis Netflix is voor sommige mensen bijna voorbij. Helaas is er door Netflix naar deze klanten hierover een onjuiste e-mail gestuurd.
Mocht je deze e-mail ontvangen hebben, dan kun je die negeren. Vodafone zal jou op de hoogte stellen van de einddatum en over de opties die je hierna hebt.

Update 02-01-2015: De Netflix actie is momenteel voorbij. Klanten die hun bestelling voor of op 31 december hebben geplaatst kunnen wel nog gebruik maken van 6 maanden gratis Netflix.

NB: Registratie kan pas plaatsvinden nadat je de sms met de activatielink hebt ontvangen.


Met de introductie van 4G opende zich een wereld aan nieuwe mogelijkheden. Je kunt bijvoorbeeld jouw favoriete films en series overal kijken op je Smartphone via Netflix. En als je nu een Vodafone Red, Red Super of Red Plus abonnement óf de 1GB Videobundel aansluit krijg je ook nog 6 maanden Netflix cadeau! Ook als je vanaf 1 december 2014 via de Vodafone Winkel, Belcompany of telefonisch een nieuw Mobiel Breedband Basis of Mobiel Breedband Extra abonnement aansluit kun je gebruik maken van deze actie. Hoe cool is dat? Kijk op onze website voor meer informatie over deze actie en de voorwaarden.

Heb je na het lezen van onze actiepagina toch nog vragen? Hieronder beantwoorden we de meest gestelde vragen:
Voor wie geldt de actie?
In welke periode kan ik gebruik maken van deze actie?
Hoe vaak kan ik gebruik maken van de actie?
Ik voldoe aan de voorwaarden van de actie, maar ik heb geen sms ontvangen.
Ik ben al klant bij Netflix. Kan ik toch gebruik maken van de actie?
Hoe sluit ik Netflix aan op mijn Smartphone?
Ik heb problemen met het in gebruik nemen van Netflix. Wat kan ik doen?
Welk netwerk heb ik nodig om Netflix te kunnen kijken?
Hoeveel data gebruik ik per uur als ik Netflix kijk?
Hoe zit het met mijn datakosten?
Ik wil Netflix kijken, maar mijn databundel is bijna leeg. Wat kan ik doen?
Hoe kan ik mijn Netflix account opzeggen?
Hoe kan ik Netflix activeren met iTunes

Voor wie geldt de actie?
Netflix is voor 6 maanden inbegrepen bij een nieuwe aansluiting of een verlenging naar Red, Red Super of Red Plus abonnement. En ook als je vanaf 1 december 2014 via de Vodafone Winkel, Belcompany of telefonisch een nieuw Mobiel Breedband Basis of Mobiel Breedband Extra abonnement aansluit.
Wil je de actie aansluiten bij je nieuwe Mobiel Breedband Basis of Mobiel Breedband Extra abonnement (vanaf 1 december 2014)? Geef dan even je e-mailadres door bij je bestelling. Je ontvangt dan na ongeveer 10 dagen een e-mail met instructies voor de activatie.
Ben je al Vodafone klant? Sluit dan de 1GB Videobundel aan om gebruik te kunnen maken van deze actie. De eerste maand krijg je deze bundel naar rato, dus het aantal MB's is afhankelijk van de aansluitdatum. Je kunt deze bundel aansluiten als je een Bel+Sms+Web, Smart, Red Essential, Red of Red Super abonnement hebt. Dit kan op de volgende manier:

  • via My Vodafone
  • via de My Vodafone App
  • sms VIDEO BUNDEL AAN naar 4000
In welke periode kan ik gebruik maken van deze actie?

  • De actieperiode loopt van 1 september 2014 tot en met 31 december 2014
  • De actieperiode voor Mobiel Breedband Basis en Mobiel Breedband Extra loopt van 1 december 2014 tot en met 31 december 2014
  • Je kunt tot drie maanden na activatie van je abonnement of BloX de Netflix actie activeren
  • Nadat je je via offers.vodafone.com/nl hebt geregistreerd gaan de gratis zes maanden Netflix in
  • Na zes maanden wordt automatisch € 8,99 per maand in rekening gebracht, tenzij je tijdig opzegt. Je kunt je Netflix abonnement tot drie dagen voor het einde van de actieperiode opzeggen
Hoe vaak kan ik gebruik maken van de actie?
Je kunt maar één keer gebruik maken van Netflix actie

Ik voldoe aan de voorwaarden van de actie, maar ik heb geen sms ontvangen.
Heb je na activatie van je priceplan of BloX, na 12 dagen geen sms ontvangen? Ga dan met je telefoon naar offers.vodafone.com/nl. Zorg dat je bent verbonden met Vodafone via 2G, 3G of 4G. Via wifi kun je je niet registreren.

Ik ben al klant bij Netflix. Kan ik toch gebruik maken van de actie?
Als je al een Netflix account hebt kun je nog steeds profiteren van de actie. De waarde van deze actie (€ 53,94) wordt dan toegevoegd aan je bestaande Netflix account. De duur van de actie wordt bepaald door het type Netflix account waar je gebruik van maakt.

Hoe sluit ik Netflix aan op mijn Smartphone?
Volg de link uit de sms of gebruik deze link via je telefoon: offers.vodafone.com/nl.

NB: Zorg dat je bent verbonden met Vodafone via 2G, 3G of 4G. Via wifi kun je je niet registreren.
Vanaf daar doorloop je onderstaande 4 stappen.



Ik heb problemen met het in gebruik nemen van Netflix. Wat kan ik doen?
We raden je aan om even te wachten en dan opnieuw te beginnen via deze link via je telefoon: offers.vodafone.com/nl. Zorg dat je bent verbonden met Vodafone via 2G, 3G of 4G. Via wifi kun je je niet registreren. Heb je dat al een paar keer geprobeerd? Neem dan contact op met onze Smartphone Crew via 1201.
Heb je na registratie problemen met inloggen in Netflix? Neem dan contact via de NETFLIX support site: https://help.netflix.com/help. Vanaf daar kun je via live chat je probleem melden.

Welk netwerk heb ik nodig om Netflix te kunnen kijken?
Netflix werkt op 3G, 4G en Wi-Fi netwerken. Let op: er komen extra datakosten bij hetNetflix kijken in het buitenland. In het buitenland werkt Netflix alleen in de landen waar Netflix al live staat.

Hoeveel data gebruik ik per uur als ik Netflix kijk?
Het gebruik hangt af van de kwaliteit van de stream die op Netflix gekozen wordt. Je kunt dit instellen via https://www.netflix.com/youraccount. Ga dan naar Your Profile -> Playback settings.
Er zijn 3 verschillende instellingen (het gebruik is een schatting per stream):

  • Low (0.3 GB per uur)
  • Medium (SD: 0.7 GB per uur)
  • High (HD: 3 GB per uur, 3D: 4.7 GB per uur, Ultra HD 4K: 7 GB per uur)
  • Auto (hiermee wordt de hoogst mogelijke kwaliteit geleverd, gebaseerd op jouw actuele datasnelheid)
Hoe zit het met mijn datakosten?

  • Als je Netflix kijkt via je telefoon heb je een dataverbinding nodig
  • De verbruikskosten worden verrekend via de databundel van je abonnement
  • Is je databundel leeg, sluit dan een aanvullende databundel aan. Mogelijkheden vind je hier: www.vodafone.nl/flexibeledata
  • Wil je Netflix kijken in het buitenland? Dan betaal je wel extra datakosten. Bekijk de buitenlandse tarieven
Ik wil Netflix kijken, maar mijn databundel is bijna leeg. Wat kan ik doen?
Hoe kan ik mijn Netflix account opzeggen?

  • Dit kan via www.netflix.com/youraccount. 17 dagen voor het einde van de actieperiode sturen we je een sms. Netflix is tot drie dagen voor het einde van elke abonnementsmaand opzegbaar. Je hebt na de sms dus nog 14 dagen om op te zeggen. Na het afmelden kun je nog tot het einde van je laatste abonnementsmaand Netflix blijven kijken
  • Je kunt je Netflix abonnement gedurende de 6 maanden opzeggen en toch blijven kijken tot het einde van de promotieperiode
Hoe kan ik Netflix activeren met iTunes?

  • Als je Netflix met je iTunes account betaalt, ga dan svp eerst naar iTunes en zeg hier je betaling op.
  • Je kunt nu de activatie via Vodafone doorvoeren
  • Op het eind van de looptijd van de Vodafone actie, activeer je de betaling weer in iTunes (laat je het liever via Vodafone doorlopen, dan kan dat uiteraard ook)
  • Onder www.netflix.com/youraccount kun je zien dat het tegoed van Vodafone er bij geschreven is


Nu weet je écht alles over onze Netflix actie. Heb je nog vragen stel ze dan in dit topic.
Geen vragen? Ga dan lekker chillen en kijk naar jouw favoriete serie of film. En met Vodafone kan dat nu overal 😄




Mijn favoriete serie op Netflix is momenteel 'Orange is the new Black'. Wat is jouw favoriet?





170 Reacties 170
Thewessen

Stamgast
  • 76Posts
  • 2Oplossingen
  • 19Likes
@sclephas

Als het gelukt is, zou er in je Netflix-account zichtbaar moeten zijn dat je een bepaald bedrag tegoed hebt, en dat je deelneemt aan een speciale actie waardoor je voor een bepaalde periode niet gefactureerd zult worden. Is dit niet te zien bij de factureringsgegevens, en staat er dat je gewoon de volgende maand weer gefactureerd zult worden, dan is er iets mis gegaan. Dus even inloggen bij Netflix en in je account kijken bij de factureringsgegevens.

Groet, Marcel


sclephas

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Marcel,

Dankjewel voor je snelle antwoord! Ik zie inderdaad niets staan bij mijn factureringsgegevens. Heb je enig idee wat er mis kan zijn gegaan? Zoals ik al zei heb ik gekozen voor de optie "bestaande klant' en daar gewoon met mijn Netflix account ingelogd. Misschien duurt het even voordat de gegevens zijn aangepast in Netflix? Iemand hier ervaring mee?

Groetjes,

Steffy
Thewessen

Stamgast
  • 76Posts
  • 2Oplossingen
  • 19Likes
@sclephas

Als je reeds bestaande klant bent van Netflix, dan is het uiteraard ook de bedoeling dat je voor deze optie kiest en vervolgens inderdaad inlogt met je bestaande gebruikersnaam en wachtwoord. Kies je voor de optie "Nieuwe klant", dan maak je als het ware een nieuw account aan, waar je dus totaal niets aan hebt. Je blijft in dat geval dus gewoon betalen voor je reeds bestaande account, waardoor je er dus totaal geen voordeel bij hebt. Dus bestaande Netflix-klanten altijd kiezen voor de optie "Bestaande klant" en vervolgens inloggen met je bestaande Netflix-gebruikersnaam en wachtwoord. Als de activering geslaagd is, dient dit zichtbaar te zijn bij je bestaande Netflix-accountgegevens. Het hoeft naar mijn mening niet lang te duren eer dit zichtbaar is, daar het een volledig geautomatiseerd gebeuren is, en dus ook meteen doorgevoerd wordt. Is dit niet zo, dan lijkt het mij raadzaam om even contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone. Zij kunnen je in dat geval het beste helpen, daar zij volledig zicht hebben op jou gegevens in de systemen van Vodafone. Na geslaagde activering kreeg ik trouwens ook meteen een SMS betreffende de geslaagde activering. Mocht je deze SMS niet gekregen hebben, dan is dat eigenlijk al een teken dat er iets fout gegaan is.

Groet, Marcel

Ilkay89

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste mensen,

Ik heb alle berichten hiervoor al doorgelezen maar ik heb een ander probleem. Wellicht doe ik wat fout, dus het zou zomaar een makkelijk oplosbaar probleem kunnen zijn.

Als ik via het smsje van vodafone aanmeld, kom ik in het scherm terecht waar ik een nieuwe netflix account kan maken of in kan loggen op een bestaande account.

Ik heb al een bestaande account dus ik log onderaan in bij mijn bestaande netflix account.

Het volgende scherm is niks anders dan het normale profiel account scherm van netflix. Ik krijg nergens te zien dat er een promotie is geactiveerd o.i.d.. In mijn factuurgegevens staat er ook verder niks in dat er €0,- wordt afgeschreven en bij cadeaubonnen en promoties onderaan staat dat er niks actief is.

Doe ik nu iets verkeerds of moet ik ook gaan bellen naar de klantenservice?

In ieder geval alvast bedankt!

mvg,

Ilkay
Thewessen

Stamgast
  • 76Posts
  • 2Oplossingen
  • 19Likes
@Ilkay89

Zoals ik reeds eerder vermelde, dien je na een geslaagde activering van de actie nagenoeg meteen een SMS te ontvangen als bevestiging dat alles goed gegaan is. Mocht je deze bevestigings-SMS niet ontvangen hebben, dan is het inderdaad aan te raden om even contact op te nemen met de klantenservice. Er is waarschijnlijk dus iets fout gegaan, en de klantenservice heeft volledig inzicht in jou gegevens en kan jou dus waarschijnlijk het beste van dienst zijn.

Groet, Marcel
xvanwaart

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vandaag op de laatste dag van de actie (31-12-2014) mijn abonnement verleng met name vanwege deze actie (anders was ik naar T-Mobile gegeaan maar dit scheelt me gewoon geld) de vodafone medewerker in de Belcompany (is van Vodafone) vertelde dat ik inderdaad vandaag nog van de actie gebruik kan maken. Nu wil ik het activeren en vervolgens kan dat niet omdat de actie verlopen zou zijn!!! meerdere keren de klantenservice aan de lijn gehad waarbij ze me de eerste twee keer vertellen dat ik wel van de actie gebruik kan maken en vervolgens 2 keer werkelijk geschoffeerd waarbij de eerste zei dat als ik niets anders te vragen had hij graag zijn werk zou willen gaan doen en de tweede zelfs weigerde haar naam te vertellen "er werkt hier maar 1 mendy dus dat maakt niet uit"

Ik zou graag toch nog van de actie gebruik maken omdat het wel als zodanig op de website staat en de verkoper mij dit toegezegd heeft.

Bij voorbaat dank voor de reactie.

Thewessen

Stamgast
  • 76Posts
  • 2Oplossingen
  • 19Likes
@xvanwaart

De actie loopt volgens de voorwaarden inderdaad tot en met 31 december 2014, dus ik zou niet weten waarom jij vandaag niet meer gebruik kunt maken van die actie. Daar het om een verlenging gaat, ga ik er van uit dat je nieuwe abonnement dus wel al van kracht is, dus voldoe je naar mijn mening aan alle voorwaarden (mits je natuurlijk een abonnement gekozen hebt waarop de actie van toepassing is). Ik zou me dus niet met een kluitje het riet in laten sturen. Wellicht dat een van de moderatoren je alsnog verder kan helpen. Succes, een prettige jaarwisseling en alvast een gezond en gelukkig 2015.
xvanwaart

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb dit al in het Netflix forum gepost maar wellicht dat ik zo meer succes heb:

Geachte heer/mevrouw,

Vandaag heb ik bij de Belcompany winkel in Bussum mijn abonnement verlengt. Ik heb er mede voor gekozen om weer bij vodafone mijn abonnement te verlengen omdat ik in eerdere conversaties met uw helpdesk mij verteld was dat er tot en met 31 december een half jaar lang Netflix bij mijn abonnement gegeven werd. Dit is ook de rede dat ik vandaag, op de laatste dag van de actie het abonnement bij de belcompany, notabene uw eigen winkel, verlengt heb. In deze winkel vertelde “*******” (ik heb zijn naam telefonisch nagevraagd) ook dat deze actie tot en met vandaag geldig is en ik er dus gebruik van kon maken. Tevens heb ik een screenshot van de actie, van uw eigen website, waar tot en met 31 december beschreven staat.

Nou wil ik net de Netflix actie activeren en daarbij kreeg ik te lezen dat de actie inmiddels afgelopen is! Hierop heb ik meerdere keren de klantenservice gebeld, de eerste maal werd mij verteld dat ik nog steeds de actie kon activeren middels de site http://offers.vodafone.com/nl dit lukte niet daarop nogmaals gebeld waarbij uw medewerker zei dat het zou lukken als ik het middels mijn mobiele telefoon zou proberen hetgeen weer niet lukte. Daarop weer gebeld waarbij ik “**** van der ***” aan de lijn kreeg die me pardoes vertelde dat het jammer was maar dat ik niet meer van de actie gebruik kon maken. En dat tevens iedereen die wat voor me kon betekenen reeds al lang naar huis waren, dit was om 16:00. Ik werd vervolgens zeer onvriendelijk gevraagd of ik nog iets anders wilde want dan kon hij “door met zijn werk”. Ik heb hierna, na het kijken op de website waar toch echt tot en met 31 december staat nogmaals met uw klantenservice gebeld waarbij ik “******” aan de lijn kreeg welke weigerde haar achternaam te vertellen. Naar eigen zeggen omdat ze dit niet verplicht was. Ook deze vertelde me dat ik niemand anders kon spreken en als ik niets anders te vragen had, het zinloos was om aan de lijn te blijven.

Ik ben werkelijk nog nooit zo geschoffeerd via een helpdesk waarbij vooral ******* bijna absurd onvriendelijk was. Ik ben benieuwd hoe u mij het netflix abonnement, dat mij is toegezegd door uw eigen werknemer en via de klantenservice alsnog doet toekomen. Tevens hoop ik werkelijk voor het voortbestaan van uw bedrijf dat er wat coaching komt voor uw helpdesk medewerkers.

Graag ontvang ik binnen vijf dagen bericht van u omdat ik bij uitblijven van een positieve reactie graag direct mijn toestel zal terug geven en het abonnement wil beëindigen.

Dit zijn de actievoorwaarden (zie punt 1.1.2)
En het staat ook hier

Bizar hoe je blijkbaar als klant te woord word gestaan...

xvanwaart

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook cool dat een moderator mijn bericht wel kan verplaatsen maar blijkbaar niet kan beantwoorden...
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
@xvanwaart ,

Op officiële feestdagen hebben de Moderators van dit Forum terecht verlof. Evenals 99% van de Nederlandse werknemers. Ik heb jouw bericht verplaatst naar dit NetFlix topic, omdat jouw bericht daarin thuishoort.
Super Experts hebben de bevoegdheid om berichten te verplaatsen en om scheld-partijen te verwijderen.
Inhoudelijk kan ik niet op jouw klacht reageren. Dat is werk voor Vodafone. En ik vertrouw erop dat een Moderator binnenkort met een antwoord zal komen.

Succes!


Netwerker
xvanwaart

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Tuurlijk verdient iedereen zijn vrije tijd maar aan de andere kant schreeuwt de website "Op dit moment is onze telefonische klantenservice gesloten. Maar onze Smartphone crew is 24/7 bereikbaar via het Forum en Twitter" En daarbij, ik was oudjaarsavond en vandaag, nieuwjaarsdag ook aan het werk in het ziekenhuis. Denk dat wel iets meer dan 1% van de werkende bevolking ook op feestdagen aan het werk is. Maar ik heb er vrede mee dat deze fora onbemand zijn hoor.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@xvanwaart

Zoals op pagina 1 van dit topic beschreven geldt de actie inderdaad tot en met 31 december 2014. Er staat ook het volgende:

Heb je na activatie van je priceplan of BloX, na 12 dagen geen sms ontvangen? Ga dan met je telefoon naar offers.vodafone.com/nl. Zorg dat je bent verbonden met Vodafone via 2G, 3G of 4G. Via wifi kun je je niet registreren.

Aangezien je meteen op de dag van de activatie van je abonnement hebt geprobeerd om de Netflix actie te activeren vermoed ik dat je te snel bent geweest en dat je nog een paar dagen moet wachten zodat de actie ook aan jouw abonnement gekoppeld kan worden. Zie je het nieuwe abonnement trouwens wel al in je My Vodafone account?

Trouwens, ik vermeld er wel voor de zekerheid even bij dat het forum geen klantenservicekanaal is, maar een plek waar forumgebruikers elkaar kunnen helpen. Verwacht hier dus geen oplossing van je klacht, daarvoor moet je echt bij onze klantenservice zijn. Ik kan je als moderator wel algemene uitleg geven en op weg helpen.
Thewessen

Stamgast
  • 76Posts
  • 2Oplossingen
  • 19Likes
@xvanwaart, @Maartje,

Ik was in de veronderstelling dat er reeds een SMS met een activeringslink naar https://offers.vodafone.com/nl ontvangen was. Dit blijkt dus niet zo te zijn. Als het abonnement administratief geheel verwerkt is, zal deze dus alsnog wel komen, en zal het vanzelf wel goed komen. Even het SMSje afwachten dus.

Groet, Marcel
Telefoon

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat ik ook doe. Ik kan mij niet aanmelden voor netflex. Na de code krijg ik een gebroken hart te zien met allemaal plaatjes erin. Ik meldt aan via 3G en gebruik de link in de sms.
Wie kan mij helpen?
(nb ik heb nog nooit iets met een forum gedaan, dus doe misschien dingen fout).
raiko

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

ik ondervind dus ook het probleem zoals de meesten hier.
Probeer ook mijn 6 maanden gratis netflix te activeren maar krijg dus ook de volgende foutmelding.

Zodra je op "Activeer Netflix nu" drukt, ga je naar de aanmeldpagina van Netflix. Hier kun je de Vodafone promotie activeren door in te loggen of je aan te melden.


Dus ik klik op Activeer Netflix nu. Krijg ik de melding: Sorry, Netflix couldn't find a customer for msisdn: 3162114**** (nummer even gefigneerd voor het forum.)

Hoop dat ze me morgen op de klantenservice kunnen verder helpen 😞
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Daar ga ik wel vanuit, als je de sms gekregen hebt kan er bv ergens in een database bij netflix iets niet helemaal goed staan (zo klinkt het in ieder geval, alsof die je nummer niet kent en dus de actie niet geeft) maar dat valt op te lossen 🙂
Thewessen

Stamgast
  • 76Posts
  • 2Oplossingen
  • 19Likes
@raiko, @Telefoon,

Het wissen van de browsergeschiedenis en websitedata in de instellingen van je telefoon wil ook nog wel eens helpen. Als je een iPhone hebt, doe je dat op de volgende manier. Ga op je iPhone naar "Instellingen - Safari". Vervolgens staat er bijna onder aan de pagina "Wis geschiedenis en websitedata" (blauwe tekst). Druk hier op. Druk vervolgens op "Wis geschiedenis en data" (rode tekst). Verlaat vervolgens de "Instellingen", en probeer nogmaals de link in de door jou ontvangen SMS (https://offers.vodafone.com/nl). Bij mij had dit in ieder geval een positief effect. Er zijn echter ook berichten van mensen waarbij dit niet werkte, maar niet geschoten is altijd mis. Succes.

Groet, Marcel

Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
@Telefoon Nee hoor, je doet niks fout :). Ik heb je bericht even bijgevoegd in het grote topic over onze Netflix-actie. Ik raad in dit geval aan even te bellen of chatten met de klantenservice, zij kunnen het probleem als het goed is voor je oplossen 🙂
trieske83

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Waar kan ik ergens terug vinden wanneer de 6 mnd netflix ten einde komen?
Thewessen

Stamgast
  • 76Posts
  • 2Oplossingen
  • 19Likes
@trieske83

Als je op je telefoon de "My Vodafone"-app geinstalleerd hebt, dan ga je vervolgens naar "Mijn Profiel - Abonnement - Overige aankopen". Op de pagina die vervolgens verschijnt klik je rechts onder op Abonnementen. Op de volgende pagina staat vervolgens "PK_Netflix2" met daarbij de tekst "Wordt verlengd op: dd-mm-jjjj". Dit is dus de datum waarop je zes gratis maanden afgelopen zijn. Zo werkt het tenminste op mijn iPhone. Ik neem aan dat je de "My Vodafone"-app ook kunt gebruiken op je Samsung, en dat deze dan op dezelfde manier werkt.

Groet, Marcel
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic